جاباما
۱۱۲۶۷۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سایپا در دوران تحریم، نقش مفیدی در تولید داشت

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با حمایت از تلاش مدیران سایپا در دوران تحریم گفت: سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید و افزایش تولید داشت.

ایلنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با حمایت از تلاش مدیران سایپا در دوران تحریم گفت: سایپا در دوران تحریم نقش مؤثر و مفیدی در تولید و افزایش تولید داشت.

سایپا در دوران تحریم، نقش مفیدی در تولید داشت

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید در کشور گفت: سایپا با افزایش تولید خود در دو سال گذشته نقش مؤثر و مفیدی در افزایش تولید داشت و این نقش تأثیرگذار در دوران تحریم و حتی در زمانی که شرکت‌های خودروساز خارجی ایران را ترک کردند، بیشتر دیده شد.

وی با اشاره به ضرورت تولید در داخل کشور گفت:‌ هرچه امکان تولید در داخل است باید مورد توجه قرار گیرد و ما نباید گرفتار مسائل حاشیه تولید شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: باید فضای کار برای تولیدکنندگان فراهم شود و از ظرفیت‌های داخل برای تولید بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی در خصوص سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو عنوان کرد: صنعت خودرو در عرصه تولید بسیار مهم است و خودروسازی داخلی با تلاش برای رسیدن به خودکفایی و خوداتکایی بسیار حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: ضرورت دارد از فرصت‌ها و امکانات داخلی برای تولید خودرو بهره ببریم و تمام تلاش‌مان این باشد از صنعت خودرو در چارچوب قانون حمایت شود.

بشیری با بیان اینکه باید از دانش روز و تخصص کافی در صنعت خودرو استفاده شود، تأکید کرد:‌ هر چه بر داشته‌های داخل تکیه شود هم کار عاقلانه‌ای انجام می‌شود و هم برای افزایش امنیت ملی و کاهش وابستگی مؤثر است.

وی با اشاره به بدعهدی شرکت‌های خودروساز خارجی گفت: این شرکت‌ها ایران را ترک کردند اما تلاش مدیران خودروساز از جمله سایپا بود که نگذاشتند این صنعت زمین‌گیر شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تقدیر و تشکر از تلاش مدیران سایپا در دوران تحریم گفت: برای تکمیل صنعت خودرو باید از فرصت‌ها بهره گرفت و ضمن افزایش و تقویت تولید در جهت صادرات گام برداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره،با اجناس درجه سه چینی،کارش رو راه انداخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج