۱۱۲۶۹۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تابستان داغ و مهاجم ۱۲میلیاردی پرسپولیس

مهاجم تحت قرارداد سانتاکلارا که با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوسته، امیدوار است در تابستان موفق به تمدید این پروسه برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان شود.

ورزش سه: مهاجم تحت قرارداد سانتاکلارا که با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوسته، امیدوار است در تابستان موفق به تمدید این پروسه برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان شود.

شهریار مغانلو، مهاجم فصل گذشته پیکان که بعد از نمایش موفق در جمع خودروسازان توانست شرایط حضور در فوتبال اروپا و لیگ پرتغال را به دست بیاورد، در شرایطی در پنجره زمستانی به پرسپولیس پیوست که مدیران این تیم شرایط سختی را برای مجاب کردن سانتاکلارا برای مبلغ مدنظر آنها در خصوص رضایتنامه دنبال کردند.

تابستان داغ و مهاجم ۱۲میلیاردی پرسپولیس

پروسه بازگشت شهریار مغانلو به ایران و پوشیدن پیراهن شماره 70 این تیم طی پروسه‌ای طولانی از سوی مدیران این باشگاه دنبال شد و در نهایت آنها موفق شدند این قرارداد را به سرانجام برسانند. همان مقطع نیز کادرفنی پرسپولیس و خصوصا یحیی گل محمدی پیش‌بینی این موضوع را داشتند که مهاجمی در قواره شهریار مغانلو بتواند با دستیابی به اعتمادبنفس لازم ضمن درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، شرایط مناسبی را در خط حمله این تیم پشت سر بگذارد و این مساله کار آنها را برای ادامه همکاری در پایان قرارداد شش ماهه قرضی سخت کند.

با این حال مشکلات خط حمله پرسپولیس باعث شد آنها به همین قرارداد کوتاه مدت و قرضی به مدت شش ماهه تن بدهند و امیدوار باشند در پایان این دوره بتوانند بار دیگر مذاکرات مثبتی را با سانتاکلارا پیش برده و در صورت رضایت از شهریار مغانلو، قرارداد او را بار دیگر به صورت قرضی تمدید کرده یا مجوز قطعی آن را به دست بیاورند.

مغانلو طبق پیش‌بینی‌ها موفق عمل کرد و ضمن دستیابی به 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر نیز توانست شرایط مناسبی را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی دنبال کند.

شهریار علیرغم بحث‌هایی که در خصوص مبلغ قرارداد قرضی او وجود داشت، با مبلغی مناسب (60هزار دلار) به پرسپولیس پیوست. با این حال اکنون در شرایطی که باشگاه به روزهای پایانی قرارداد قرضی با این بازیکن نزدیک می‌شود و بحث رضایت کادرفنی از عملکرد این بازیکن نیز شکل گرفته، امیدوار است به توافق مناسبی با این بازیکن و خصوصا باشگاه سانتاکلارا برای ادامه همکاری دست یابد.

ماریا لتیشیا گومس به‌عنوان سخنگو باشگاه سانتاکلارا در آخرین اظهارنظری که درباره این مهاجم ایرانی داشته، مدعی شده اینکه مغانلو در پرسپولیس بازی کند یا سانتاکلارا، به نظر خودش بستگی دارد و این بازیکن باید در اینباره تصمیم بگیرد و باشگاه دخالتی در این قضیه نخواهد داشت.

این اظهارنظر شاید باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم را نسبت به ادامه همکاری با این بازیکن کاملا امیدوار کند اما موضوع اصلی اینجاست که باشگاه سانتاکلارا شاید به درخواست مغانلو برای ادامه همکاری با پرسپولیس مخالفتی نداشته باشد اما در این صورت به بحث اصلی خود در این زمینه یعنی توافق مالی خواهد رسید. جایی که طرفین باید به مذاکره مثبتی در خصوص مبلغ رضایتنامه این مهاجم دست یابند و در این بخش ماجرا از دست شهریار مغانلو خارج خواهد شد.

آنچه که تا به این لحظه و طبق صحبت‌هایی که نزدیکان باشگاه و این بازیکن داشته‌اند، آنها با چالش مالی و ارزی بزرگی در تابستان برای توافق دوباره برای ادامه همکاری خواهند رسید و باشگاه سانتاکلارا به عنوان تیمی که به تبعیت از باشگاه ریوآوه پرتغال بعد از جذب مهدی طارمی، در خصوص جذب شهریار مغانلو نیز چشم به سرمایه‌گذاری در این زمینه دوخته بود، انتظار دریافتی بیش از 500 هزار دلار برای این انتقال را خواهد داشت.

این پیشنهاد اولیه باشگاه پرتغالی به پرسپولیس در مذاکرات ابتدایی بوده است و هنوز بحث به صورت رسمی صورت نگرفته است. شاید نگاه اصلی سرخ‌ها و خصوصا یحیی گل محمدی به انتخابات 1400 دوخته شود و اینکه بعد از آن با کاهش نرخ ارز، این بازیکن به استاندارد نقل و انتقالات فوتبال ایران نزدیک شود و بار سنگینی روی باشگاه برای پرداخت رضایتنامه‌اش به شکل ارزی قرار ندهد.

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس، شهریار مغانلو و باشگاه سانتاکلارا در نقل و انتقالات تابستانی به نتیجه لازم برای توافق در خصوص این انتقال قطعی دست خواهند یافت یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج