۱۱۲۷۰۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وادی: از راهنمایی‌های معروف استفاده می‌کنم

پاسور دوم تیم ملی والیبال با اشاره به نقش سعید معروف در پیشرفت فنی اش گفت: سعی می‌کنم از راهنمایی‌های کاپیتان تیم ملی برای بهتر شدن استفاده کنم.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته سوم مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با کسب ۵ پیروزی و ۱۷ امتیاز بالاتر از روسیه و آمریکا در جایگاه ششم ایستاد. ملی پوشان در هفته چهارم سه بازی مقابل تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوونی خواهند داشت.

محمدطاهر وادی درباره پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: در هفته نخست مسابقات در غیاب سعید معروف، برای تیم ملی بازی کردم. معروف راهنمایی‌های بسیاری برایم انجام داد، از صحبت‌ها و نظرات معروف بسیار استفاده کردم.

پاسور دوم تیم ملی والیبال تاکید کرد: سعی در انجام تمام صحبت‌های معروف داشتم، در هفته آخر بازیکنان با تمام توان خود بازی و تاکتیک‌های مربی را اجرا کردند. برای هر سه بازی با هدف کسب پیروزی به میدان رفتیم.

وی اظهار داشت: هفته آینده مقابل تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوونی بازی خواهیم داشت. پس از بازی با آلمان یک روز استراحت فعال داشتیم، یعنی یک تمرین کوتاه مدت انجام شد و از امروز تمرینات خود را برای بازی با حریفان در هفته چهارم پیگیری خواهیم کرد. تمام هدف و تلاش ملی پوشان کسب پیروزی در هفته‌های باقی مانده است.

وادی در ادامه درباره شرایط و وضعیت خودش گفت: خدا را شکر از نظر بدنی شرایط خوبی دارم، تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت که بهترین عملکردم را برای تیم ملی به نمایش بگذارم و در مواقعی که به کمکم نیاز باشد حتماً تمام تلاشم را خواهم کرد.

پاسور دوم تیم ملی والیبال در پایان درباره ست چهارم بازی تیم ملی ایران مقابل آلمان گفت: الکنو از بازیکنان درخواست کرد با شور و هیجان و با دل جان بازی کنند. بازیکنان ذخیره نیز تصمیم گرفتیم بازیکنان داخل زمین را جانانه تشویق کنیم که این کار نیز جواب داد و روحیه تیم ملی افزایش یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج