۱۱۲۷۲۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تساوی اتریش و مقدونیه در پایان نیمه نخست

در اولین بازی از گروه سوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی اتریش موفق شد نیمه نخست از مصافش با مقدونیه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تسنیم: در اولین بازی از گروه سوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌ ملی اتریش موفق شد نیمه نخست از مصافش با مقدونیه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در دومین بازی از روز سوم رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ و از گروه C این رقابت‌ها، امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران تیم‌های ملی اتریش و مقدونیه در ورزشگاه ملی شهر بخارست کشور رومانی برگزار شد که این بازی در پایان ۴۵ دقیقه نخست با تساوی یک - یک به پایان رسید.

تساوی اتریش و مقدونیه در پایان نیمه نخست

در نیمه نخست این بازی اتریشی‌ها شروعی بهتر و تعداد موقعیت‌های بیشتری هم خلق کردند که یکی از آنها در دقیقه 18 توسط لاینر به گل تبدیل شد. او با یک ضربه بغل‌ پای سرضرب از روی ارسال بی‌نقص سابیتزر از توپ را به تور دروازه مقدونیه رساند در شادی پس از گلش پیراهنی را به نمایش درآورد که روی آن نوشته شده بود «قوی بمان اریکسن». (کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک شب گذشته حین بازی تیمش مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد و دنیای فوتبال را شوکه کرد).

اتریش با وجود پیش افتادن در نتیجه سلطه‌اش بر بازی را حفظ کرد اما برخلاف جریان بازی و روی یک ناهماهنگی میان مدافع این تیم توپ به صورت اتفاقی به سمت دروازه خودی برگشت و دفع ناقص دروازه‌بان این تیم، سبب شد که ستاره سرشناس و کهنه‌کار مقدونیه، گوران پاندف با یک بغل پای ساده، دروازه خالی را باز کند و گل تساوی را برای مقدونیه به ثمر رساند. این نخستین گل مقدونیه در تاریخ جام ملت‌های اروپا بود. وی با 37 سال و 11 ماه دومین گلزن مسن‌ تاریخ یورو شد.

به این ترتیب دو تیم در پایان نیمه نخست اولین بازی گروه سوم یورو 2020 بدون برتری در نتیجه، به رختکن رفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج