جاباما
۱۱۲۷۲۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ثبت اولین پیروزی اتریش در تاریخ یورو

تیم ملی مقدونیه در نخستین بازی از اولین تجربه حضورش در یک تورنمنت بزرگ، مغلوب اتریشی‌ها شد تا این تیم اولین پیروزی‌اش در جام ملت‌های اروپا را کسب کند.

تسنیم: تیم ملی مقدونیه در نخستین بازی از اولین تجربه حضورش در یک تورنمنت بزرگ، مغلوب اتریشی‌ها شد تا این تیم اولین پیروزی‌اش در جام ملت‌های اروپا را کسب کند.

دیدارهای شب سوم از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با برگزاری نخستین بازی گروه C میان تیم‌های ملی اتریش و مقدونیه در شهر بخارست مجارستان پیگیری شد که این بازی با پیروزی ۳ بر یک تیم ملی اتریش خاتمه یافت.

ثبت اولین پیروزی اتریش در تاریخ یورو

گل نخست بازی در دقیقه 18 توسط اشتفان لاینر دفاع راست پیش تاخته اتریشی‌ها از روی ارسال مارسل سابیتزر به ثمر رسید. 10 دقیقه بعد از این گل هم گوران پاندف مهاجم و کاپیتان با تجربه مقدونیه‌ای‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

این گل، نه تنها اولین گل مقدونیه در یک تورنمنت بزرگ بود بلکه مهاجم تیم جنوا را به دومین گلزن مسن تاریخ یورو (با 37 سال و 11 ماه سن) تبدیل کرد. مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو ایویتسا واستیچ بازیکن سابق تیم ملی اتریش با 38 سال و 257 روز سن است.

در نیمه دوم با وجود اینکه بازی متعادل‌تری در جریان بود و حتی مقدونیه‌ای‌ها موقعیت‌های خطرناک‌تری برای رسیدن به گل دوم خلق کردند، این اتریش بود که به گل رسید. این گل که حاصل ارسال دقیقه کاپیتان و مدافع میانی شناخته شده تیم، داوید آلابا بود در در دقیقه 78 توسط بازیکن تعویض تیم، میشاییل گرگوریتش به ثمر رسید.

مقدونیه‌ که برای فرار از شکست، آرایش هجومی‌تر گرفته بود، نه تنها نتوانست برای دومین بار به گل تساوی برسد بلکه دو دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه سومین گل را هم دریافت کرد. این گل را دیگر مهاجم تعویضی اتریشی‌ها، مارکو آرناتوویچ با پاسی زیبا از لایمر به ثمر رساند.

به این ترتیب اتریش اولین پیروزی‌اش در رقابت‌های یورو را کسب کرد و به مقدونیه‌ای که برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ شرکت می‌کرد اجازه کسب امتیاز نداد.

در دیگر بازی گروه C، تیم ملی هلند از ساعت 23:30 به وقت تهران در آمستردام میزبان اوکراین خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج