۱۱۲۷۳۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

میرسلیم: برخی وعده‌ها شاید شدنی نباشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نامزدها برای جلب رای وعده‌هایی می‌دهند که شاید شدنی نباشد و کرامت و شرافت مردم فراموش می کند.

ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نامزدها برای جلب رای وعده‌هایی می‌دهند که شاید شدنی نباشد و کرامت و شرافت مردم فراموش می کند.

«مصطفی میرسلیم» روز دوشنبه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: یکی از مسائلی که امروز پس از سه مناظره تبلیغاتی مطرح می شود، چگونگی تصمیم گیری درباره رای دادن است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع اصلی این است که چه باوری در ذهن این نامزدها وجود دارد و بیشتر نامزدها درباره راهبردها، اعتقاداتی خود کمتر صحبت کردند. به عنوان مثال نامزد ریاست جمهوری باید درباره باور وجود ایرانیان، کرامت آنها، شخصیت ایرانیان و حفظ آزادگی صحبت کند. بعبارتی ماهر فرآیندی را نمی توانیم بپذیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرامت انسانی اجازه نمی دهد خود را مهره انسان دیگر کند، گفت: اینکه نامزدها به مردم ایران چه نگاهی دارند و آیا برای مردم ایران شرافتی قائل هستند بسیار مهم است. شرافت توجه به تاریخ چندهزار ساله خود ایرانیان است و ایران امروز برای چند هزار سال جنگ و جدال و تلاش بوده ولی همچنان ایران به رغم همه یورش‌های مغول و اسکندر و... مانده است و این شرافت ایرانیان است و همین شرافت منجر به انقلاب ۵۷ شد.

نایب رییس سابق هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه نامزد ریاست جمهوری باید درباره شرافت، باور و اعتقاد ایرانیان صحبت کند افزود: این سبب رفتار رییس جمهور در جلسه هیات دولت و برخورد با مردم و ... خواهد شد.

عضو هیات مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه جدال با آمریکا هزینه شرافت ملت است، گفت: شرافت ملی ما اجازه نمی دهد به هر چیزی تن دهیم و مردم باید متوجه شوند که در انتخابات ریاست جمهوری با چه فردی سر و کار دارند و قرار است رای دهند. ملت ما با شرافتی که امام خمینی ایجاد کرد تحول خاصی را در کشور منجر شد.

میرسلیم با بیان اینکه باید ببینیم نگاه نامزد ریاست جمهوری صدقه دادن است یا کرامت مردم و در ادامه گفت: برخی نامزدها برای جلب رای وعده هایی می‌دهند که شاید شدنی نباشد و از کرامت و شرافت مردم فراموش کردند. ایران با شکوفا شدن سرمایه انسانی به موفقیت می‌رسد ولی نامزدها فروش نفت و گاز را در اولویت قرار دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج