۱۱۲۷۴۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش جهانگیری به حواشی ردصلاحیت هاشمی

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در واکنش به اظهارات حجت الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم درباره چگونگی رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ٩٢ نوشت: از شورای محترم نگهبان میخواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به ⁧افکار عمومی⁩ به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم کند.

برترین‌ها: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در واکنش به اظهارات حجت الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم درباره چگونگی رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ٩٢ نوشت: از شورای محترم نگهبان میخواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به ⁧افکار عمومی⁩ به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم کند.

رشته توییت معاون اول رئیس جمهور:

اظهارات دیرهنگام ⁧وزیر اطلاعات⁩ ⁧دولت دهم⁩ تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در ⁧رد صلاحیت⁩ آیت الله ⁧هاشمی رفسنجانی⁩ که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟

بر اساس چه گزارش‌ها و مستنداتي درباره مهم ترين مسائل كشور حتي در ⁧شورای نگهبان⁩ تصمیم سازی و تصيم گيري می‌شود؟

با انديشه انقلاب، منطق ⁧جمهوریت⁩ و ⁧قانون اساسی⁩ ⁧میزان رای مردم⁩ و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است، چه مصلحتی بالاتر از این برای ⁧ایران⁩؟

حتی ⁧امنیت⁩ و ⁧اقتدار⁩ کشور هم با ⁧انتخابات حداکثری⁩ تامین می شود و هر تقصير و قصوري در اين مهم لطمه به كيان جمهوري اسلامي ايران است.

از تاریخ پند بگیریم و ناديده گرفتن قانون و ⁧حقوق اساسی ملت⁩ را در قبال مصلحت سنجیهای امنیتی و سليقه هاي سياسي تهديدي براي ⁧جمهوریت⁩، ⁧مردم سالاری⁩، ⁧عدالت⁩، ⁧آزادی⁩ و ⁧امنیت ملي⁩ بدانيم.

به عنوان رئيس ستاد مرحوم آيت الله ⁧هاشمي رفسنجاني⁩ در انتخابات رياست جمهوري ٩٢، از شوراي محترم نگهبان ميخواهم كه براي جبران حقوق پايمال شده و احترام به ⁧افكار عمومي⁩ به جاي هرگونه پاسخگويي غير موثر ، اقدام به انتشار فيلم و صوت كامل آن جلسه مهم کند.

دیروز مصلحی گفته بود که در انتخابات سال ٩٢ و پس از جمع‌بندی اینکه کسب رای مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات از «کف خیابان» قطعی است، با حضور در شورای نگهبان دلایلش را برای لزوم رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی را ارائه کرده بود و اعضای شورای نگهبان هم در برابر این استدلالها پاسخی نداشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج