۱۱۲۷۶۴۴
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

معزی: ظریف اعتبار دیپلماسی ما است

معاون دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه «تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست» اظهار کرد: دلواپسان دلیل این اتهام ناروا را این می‌دانند که ظریف به محل اقامت کری می‌رفته.

خبرگزاری ایسنا: معاون دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه «تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست» اظهار کرد: دلواپسان دلیل این اتهام ناروا را این می‌دانند که ظریف به محل اقامت کری می‌رفته.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در رد اتهام دیپلماسی التماسی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«در جدال با ایران‌هراسی، کدام دلواپس قدمی برداشته که با فرسنگ‌ها دویدن ظریف قابل قیاس باشد؟ در دفاع از توانمندی نظامی، صدای کدام دلواپس حتی ارتعاشی کوچک از طنین صدای رسای ظریف بوده؟ در رفع خود تحقیری و ترس، کدام دلواپس کنشی داشته که در برابر حرفه‌ای‌گری ظریف قابل اعتنا باشد؟

تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست. دلواپسان دلیل این اتهام ناروا را این می‌دانند که ظریف به محل اقامت کری می‌رفته. این عکس را ببینید، رزیدانس ایران در نیویورک است؛ وزیرخارجه امریکا برای دیدار با ظریف به ملکی متعلق به ایران آمده.

معزی: ظریف اعتبار دیپلماسی ما است

عکسی که معزی در توییتش منتشر کرده است

به قول روحانی "تاریخ صداوسیما نیست، حقایق را به به یاد خواهد آورد".قطعا اگر یک دیپلمات اعتماد به نفس ایرانیان را در گفتگو با جهان بازیابی کرده باشد، ظریف است و این بدزبانی‌ها هرگز از اعتبار او نمی‌کاهد. ظریف اعتبار دیپلماسی ماست، همانکه گفت: هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن»

به گزارش ایسنا، محسن رضایی یکی از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداهای این انتخابات طی سخنانی اظهار کرد: با دیپلماسی واقعی نه التماسی و کاغذی آمریکا را وادار می‌کنیم به تعهداتش عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو وقتی میگی دلواپس توقع نداشته باش بهت احترام بزارن،آقای سخن چین

    • محمد

      اگر مردم یه کم همت کنند... و می‌دانیم ناراحتن.. ترامپ کار را خراب کرد.... دیپلماسی و احیای برجام به دست مبارک ظریف حتمی و قطعی است... همه بیایید.. دوم خرداد با همتی در راهه

    • بدون نام

      بیشتر دیپلماستیه التماسی

    • بدون نام

      ظریف ننگ جامعه ملت ایرانن است

    • بدون نام

      دیپلماسی شما نه ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج