۱۱۲۷۶۹۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بنگر: به راحتی عراق را شکست می‌دهیم

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار امروز تیم ملی مقابل عراق صحبت کرد.

ایلنا: محسن بنگر در خصوص دیدارهای اخیر تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: فکر می‌کنم سه بازی خیلی خوب را از ملی‌پوشان شاهد بودیم و خوب و با برنامه ظاهر شدند و کادر فنی برای هر بازی استراتژی خاص خودش را داشت تا هم نتیجه لازم را کسب کند و هم انرژی بازیکنان برای انجام ۴ بازی فشرده به خوبی ذخیره شود و بنا بر آنچه در این سه بازی دیدم اطمینان دارم می‌توانیم به راحتی عراق را شکست دهیم و بدون دردسر راهی مرحله بعد شویم.

وی در مورد شرایط بازی با عراق عنوان کرد: بازی سختی داریم و عراق بهترین رقیب ما در این گروه است و حساس‌ترین بازی ما در این مرحله است و به نوعی بازی مرگ و زندگی است ولی این تیم و کیفیتی که از بچه ها دیدم به قدری خوب هستند که نگرانی بابت بازی امروز ندارم.

پیشکوست فوتبال در مورد نفرات خط دفاعی تیم هم خاطرنشان کرد: عملکرد خوبی از نفرات دفاعی شاهد بودیم و هم موقعیت‌های چندانی به حریفان ندادند و هم اینکه شرایط بدنی و فیزیکی خوبی داشتند و هماهنگ ظاهر شدند و همین موضوع در کنار خط حمله قوی، یک پوئن مثبت برای تیم بود که در نتایج موثر بود. هرچند نقش خط دفاعی در پیروزی تیم‌ها کمتر به چشم می آید.

بنگر در مورد اینکه آیا تصمیم اسکوچیچ برای استفاده بیشتر از پرسپولیسی‌ها در تیم ملی به خاطر هماهنگی آنها با هم است یا نه، گفت: به هر حال سلیقه سرمربی تیم ملی است و نمی‌توان از آن چون و چرا آورد و وقتی بحث بازی ملی مطرح است دیگر نام باشگاه‌ها کنار می‌رود و پرسپولیسی و استقلالی نداریم و همه بازیکن تیم ملی ایران هستند.

وی در پایان در مورد دربی جام حذفی هم توضیح داد: فعلا همه فکر و ذکر ما بازی امروز است و به دربی فکر نمی‌کنیم. دربی همیشه حساسیت‌ بالایی داشته است و این حساسیت در جام حذفی بیشتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته اگه تو دفاع بودی می بردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج