۱۱۲۷۸۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرتغال ۳ - ۰ مجارستان؛ طوفان در دقایق پایانی

پرتغال با زدن سه گل در دقایق پایانی موفق به غلبه بر مجارستان شد.

ورزش سه: پرتغال با زدن سه گل در دقایق پایانی موفق به غلبه بر مجارستان شد.

تیم ملی پرتغال که در طول مسابقه موقعیت های زیادی را از دست داده بود، در دقایق پایانی سه بار به گل رسید و در اولین مسابقه خود موفق به کسب سه امتیاز شد.

پرتغال ۳ - ۰ مجارستان؛ طوفان در دقایق پایانی

همانطور که انتظار می رفت پرتغال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنجم فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه دیگو ژوتا از درون محوطه با عکس العمل گولاسچی همراه شد.

دقایقی بعد و روی ارسال برونو فرناندز در یک موقعیت ایستگاهی بود که پرتغال باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار نیز ضربه دیگو ژوتا دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 30 این بار آندره سیلوا با ارسال خود برای تیم ملی پرتغال خلق موقعیت کرد، اما ضربه سر کریستیانو رونالدو دقیق نبود و از کنار دروازه مجارستان راهی خارج زمین شد.

در دقیقه 37 و روی ارسال یک موقعیت ایستگاهی بود که مجارستان می توانست به گل برسد، اما ضربه سر شافر در اختیار روی پاتریسیو قرار گرفت و این فرصت از دست رفت.

اما در لحظات پایانی نیمه اول و با ارسال برونو فرناندز بود که پرتغال تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه کریستیانو رونالدو در دو قدمی دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری بدون گل به اتمام برسد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که باز هم برونو فرناندز ارسال خطرناکی روی دروازه مجارستان داشت، اما این بار ضربه سر په په را گولاسچی با عکس العملی تماشایی دفع کرد.

در دقیقه 58 مجارستان با ضدحمله ای سریع و ارسال کلاینهایسلر صاحب موقعیت گلزنی روی دروازه پرتغال شد، اما ضربه سالای با عکس العمل خوب روی پاتریسیو همراه شد.

دقایقی بعد برونو فرناندز پشت محوطه جریمه تیم مجارستان حرکت کرده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما گولاسچی باز هم عکس العمل درخشانی داشته و دروازه تیمش را نجات داد.

اما در دقیقه 86 پرتغال بالاخره به گل رسید. رافائل گوئریرو روی پاس رافا سیلوا در گوشه محوطه صاحب فرصت شد و ضربه آرام او بعد از برخورد به اوربان به راحتی وارد دروازه مجارستان شد.

اما دو دقیقه بعد رافا سیلوا در محوطه جریمه مجارستان متوقف شد و پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و موفق به زدن گل دوم هم شد. اما در دقیقه 92 رونالدو در موقعیتی تک به تک گولاسچی را جا گذاشت و موفق به گل سوم هم شد تا پرتغال در نهایت با نتیجه 0-3 مجارستان را مغلوب بکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج