۱۱۲۸۲۴۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

ناگفته‌های بهزاد نبوی از تحصن مجلس ششم

رئیس جبهه اصلاحات گفت: برای اولین بار می گویم طراح تحصن من نبودم، و دلمم میخواست که بعد از نظر نهایی شورای نگهبان تحصن را متوقف کنم .

خبرآنلاین: رئیس جبهه اصلاحات گفت: برای اولین بار می گویم طراح تحصن من نبودم، و دلمم میخواست که بعد از نظر نهایی شورای نگهبان تحصن را متوقف کنم .

بهزاد نبوی در کلاب هاوس روایتی جدید از ماجرای تحصن مجلس ششم را مطرح کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اقدام شما در حمایت از همتی غیرتشکیلاتی بوده است، این ادعا را رد کرد و گفت: در انتخابات ۸۴ با نظر حزبم موافق نبودم با اینکه ارادت مخلصانه به آقای معین دارم و دکتر شخصی من بوده است و تعصب خاصی داشتم ولی در ان انتخابات معتقد نبودم که ایشان را کاندیدا می کردیم. مجموعه من انتخاب کرد و من حتی مسئولیتی در ستاد ایشان قبول کردم. آن زمان من دو سه ماه بود که عمل قلب باز کرده بودم ولی در قم برای سخنرانی رفتم و آنجا کتک شدید خوردم و من را در جوی آب انداختند و لت و پار شدم، حتی پلیسم دلش می خواست من کتک را بخورم بعد من را جمع و جور کند.

وی ادامه داد:‌ در مجلس ششم خیلی از تصمیمات بود که تصمیمات من نبود و من موافق نبودم ولی وقتی تصویب می شد من اجرا می کردم به طوریکه این تردید ایجاد می شد که من طراح و مبتکر کار باشم.

بهزاد نبوی گفت: برای اولین بار می گویم طراح تحصن من نبودم، و دلمم میخواست که بعد از نظر نهایی شورای نگهبان تحصن را متوقف کنم اما یکی از دوستان عزیزمان داد و فریادهایی می کشید که در کریدورهای مجلس که دوستان شاهد بودند صدایش می پیچید. ولی وقتی در فراکسیون تصویب شد که تحصن و استعفا شود ما بیش از بقیه در این زمینه فعال شدیم و من و آقای آرمین جزو چهار نفری بودیم که استعفا دادیم و بعد از ما متوقف شد درحالی که ما طراح تحصن و استعفای پس آن نبودیم.

وی گفت: اینکه می گویید غیرتشکیلاتی بودم بی انصافی نکنید. من گفتم هر انتخاباتی که مردم مشارکت گسترده داشتند اصلاح طلبان پیروز شدند هر زمان مردم نبودند اصلاحات شکست خورده است و از مردم میخواهم با شرکت گسترده در انتخابات علاوه براینکه به پیروزی یک کاندیدا کمک می کنند مانع تحقق سناریوی این جریان باشند. حتی آقای آرمین به من اننقاد کرد گفت نباید قبل از تصمیم گیری راجع به نامزد اجماعی مردم را به مشارکت دعوت می کردم.اما به پیر و به پیغمبر نه دنبال حفظ نظام هستم نه تکلیف شرعی بلکه به خاطر نجات ایران در انتخابات شرکت کنید.

رئیس جبهه اصلاحات گفت:‌من مخالف تکرار اتفاق ۹۸ بودم و به آزادی احزاب و شخصیت های حقیقی در حمایت از کاندیدا صرف نظر از موضع جبهه رای ندادم، من این حرف که گفته شد ضدتشکیلاتی هستم را یک فحش به خودم تلقی می کنم. اقای یونسی بعد از تحصن با من صحبت کرد نیمچه بازجویی بود و گفت که تو طراح تحصن بودی. اینکه گفتید ضدتشکیلاتی بودم خیلی توهین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج