جاباما
۱۱۲۸۲۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس: نه با پورعلی‌گنجی مذاکره شده، نه بقیه

فرهیختگان: هرچند همه نظرها به‌سمت تیم‌ملی و پیروزی‌های این تیم در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی و صعود تیم به مرحله نهایی معطوف شده است، اما هواداران پرسپولیس با جدیت به‌دنبال اخبار و اتفاقات تیم محبوب خود هستند و با حساسیت خبرهای مربوط به مذاکره این باشگاه با بازیکنان جدید را دنبال می‌کنند. «فرهیختگان» سری به باشگاه سرخ پایتخت انداخته تا ببیند اخبار منتشرشده تا چه حد صحت دارد و باشگاه درحال پیگیری چه مسائلی است.

نه مذاکره با پورعلی‌گنجی نه هیچ بازیکن دیگر

باشگاه پرسپولیس با قاطعیت می‌گوید اخبار مذاکره این باشگاه با بازیکنان مختلف برای فصل آینده اصلا صحت ندارد. باشگاه تاکید دارد نه با پورعلی‌گنجی مذاکره‌ای داشتند که حالا بخواهند از او برای رقم قراردادش تخفیف بگیرند نه با سایر نفرات از جمله ابوالفضل جلالی مدافع چپ سایپا، رضا اسدی هافبک دفاعی سن پولتن اتریش و رایان تفضلی مدافع تیم وایکام واندرز انگلستان که این آخری در مصاحبه‌ای اعلام کرده که پرسپولیسی‌ها با مدیربرنامه او مذاکره کرده‌اند و البته توافقی حاصل نشده است. باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کند به‌خاطر در پیش بودن بازی سوپرجام، ۷ بازی باقی‌مانده لیگ و حداقل یک بازی در جام‌حذفی هرگز به موضوع یارگیری برای فصل آینده ورود نکرده است.

نامه رسمی به AFC برای پرداخت طلب کالدرون

باشگاه پرسپولیس طی امروز و فردا به شکل رسمی و با ارسال نامه‌ای خواستار پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون خواهد شد. ظاهرا بحث‌های هواداری در فضای مجازی، پرسپولیسی‌ها را به این فکر انداخته که از طریق پاداش آسیایی خود طلب سنگین کالدرون را پرداخت کنند. خبردار شدیم مدیریت باشگاه از طریق واحد حقوقی شرایط این کار را مورد بررسی قرار داده است. گفته می‌شود AFC برخلاف FIFA فاقد صندوق مالی برای چنین کارهایی است، ولی با این وجود ظاهرا شرایط پرداخت این بدهی از سوی AFC فراهم است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند AFC به دور از بحث‌های سیاسی این مشکل باشگاه پرسپولیس را برطرف کند.

رادو در آستانه بازگشت به ایران؟

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با بوژیدار رادوشوویچ برای ترغیب کردن این بازیکن جهت بازگشت به ایران همچنان ادامه دارد. برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس با امیدواری از بازگشت احتمالی این بازیکن طی روزهای آینده خبر می‌دهند. البته رادو همچنان اصرار دارد تا طلب ۱۰۰ هزار دلاری خود را که از گذشته باقی‌مانده دریافت کند. اما باشگاه فعلا از او خواسته جهت ادامه مذاکرات به ایران بیاید و بخشی از طلب این فصلش را هم نقد دریافت کند. به‌نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها به بازگشت این بازیکن به ایران امیدوار شده‌اند.

پرسپولیس سر اتفاقات اصفهان کوتاه نمی‌آید

با اینکه گفته می‌شود عوامل حمله به اتوبوس حامل سرخ‌پوشان در اصفهان دستگیر شدند، اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس هیچ اطلاعاتی درمورد روند رسیدگی به شکایت خود از عوامل این حمله ندارد. دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که این باشگاه هر روز با مسئولان انتظامی و قضایی اصفهان تماس می‌گیرند و تا روشن شدن کامل زوایای این اتفاق دست‌بردار ماجرا نخواهند بود. آنها از عدم‌اطلاع‌رسانی مسئولان مرتبط با این پرونده به شدت ناراحت و شاکی هستند. پرسپولیسی‌ها تاکید دارند تحت هیچ شرایط سر این ماجرا کوتاه نخواهند آمد.

سرخ‌پوشان صبور باشند

باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت حدود ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم در پرداخت دچار توقف شدند و فعلا منابع لازم برای پرداخت مابقی پول بازیکنان این تیم را در اختیار ندارند. شنیدیم باشگاه از بازیکنان تیم خواسته‌ است صبوری بیشتری به خرج دهند تا منابع تازه‌ای برای پرداخت به آنها تهیه شود. البته آنها هنوز نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان از کارگزار طلب دارند که ظاهرا آن را نیز برای پرداخت به اعضای تیم درنظر گرفته‌اند.

یک پیشکسوت جانشین مرحوم جاسمیان می‌شود

قرار است کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرد. بعد از فوت حمید جاسمیان، پیشکسوت عضو این کمیته، فعالیت آن مجموعه انضباطی متوقف شد. حال قرار است به‌زودی یکی از پیشکسوتان باشگاه جانشین مرحوم جاسمیان شده و این کمیته رسما فعالیت خود را از سر بگیرد. جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه به‌زودی گزینه موردنظر برای این سمت را معرفی خواهد کرد. گفتنی است رئیس هیات‌مدیره، یک عضو حقوقی و یک پیشکسوت به‌عنوان اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس فعالیت دارند.

همچنان بی‌خبری از پرونده شکایت از استوکس و خلیل‌زاده

با وجود گذشت دو سال از جدایی ناگهانی آنتونی استوکس و یک سال از جدایی عجیب شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس مشخص نیست پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این دو بازیکن به کجا رسیده است. پرسپولیسی‌ها با اینکه چندبار اعلام کردند از استوکس شکایت کرده‌اند، اما باز هم خبر رسید که معاونت حقوقی این باشگاه دوباره از این بازیکن شکایت کرده است. شکایت از شجاع را هم که مدت‌ها بی‌مورد در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کردند حالا به مراجع بین‌المللی ارجاع داده‌اند، اما هنوز هیچ خبری از روند رسیدگی به این شکایات نیست و مشخص هم نیست بالاخره چه زمانی به این شکایات رسیدگی خواهد شد.

باشگاه: نگران سوشا نباشید

طلب سوشا مکانی پرداخت نشد و باشگاه بابت قرارداد این بازیکن شکایتی را به فدراسیون ارجاع داده و معتقد است که نباید مبلغی که مکانی از آنها طلب کرده را پرداخت کند. ظاهرا این دروازه‌بان زمانی که در بازداشت به سر می‌برده تعهدی به پرسپولیس داده که آنها مجاز هستند هر رقمی که صلاح می‌دانند از مبلغ قراردادش بابت جریمه اتفاقات رخ داده کسر کنند. حال پرسپولیسی‌ها با استفاده از این تعهدنامه به‌دنبال کسر مبلغ درخواستی هستند. پرسپولیسی‌ها تاکید دارند از بابت این پرونده هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج