۱۱۲۸۶۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایی: بنزین ۱۰هزار تومانی دروغ است

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: صحبت من با کسانی است که با صندوق رای قهر کردند؛ شما حق دارید اما ملت بزرگ ایران مسوولیت شما در شرایط کنونی بسیار مهم است من قول می‌دهم به فضل پروردگار مسایل اقتصادی و معیشت حل خواهد شد.

ایلنا: کاندیدای ریاست جمهوری گفت: صحبت من با کسانی است که با صندوق رای قهر کردند؛ شما حق دارید اما ملت بزرگ ایران مسوولیت شما در شرایط کنونی بسیار مهم است من قول می‌دهم به فضل پروردگار مسایل اقتصادی و معیشت حل خواهد شد.

کاندیدای ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از همه کسانی که تصمیم گرفتند رای بدهند یا خواهند داد صمیمانه تشکر می‌کنیم، اظهار کرد: روی صحبت ما با کسانی است که با صندوق رای قهر کردند، شما حق دارید اما ملت بزرگ ایران مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است و من تقاضا دارم که به سمت صندوق‌های رای بیایید. ما به شما قول می‌دهیم که به فضل پروردگار مشکل اقتصاد و معیشت کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: از مردم ایران می‌خواهم به شایعات توجه نکنند، ما محکم در صحنه هستیم و به امید پروردگار متعال تحولات بزرگی را از امسال در اداره کشور شروع می‌کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه مساله مهم کنونی اداره زندگی مردم است، افزود: من محسن رضایی به عنوان سرباز وطن دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم و قول سربازی از جنس سردار سلیمانی‌ها و مهدی باکری‌ها می‌دهم که به تمام حرف‌هایی که زدم مو به مو و حتی بیشتر از آن عمل کنم.

این کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری گفت: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، حق خانم‌های خانه‌دار، وام مسکن کم‌بهره چهل تا پنجاه ساله و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی از برنامه‌های اصلی من هستند؛ چراکه من معتقدم اقتصاد را باید از خانه آغاز کنیم تا به تولید و توسعه برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر رای نیاورید واکنش شما چه خواهد بود، اظهار کرد: مردم ایران هر تصمیمی بگیرند دستان آنها را می‌بوسم و به عنوان سرباز وطن تا آخرین قطره خون از این ملت و انقلاب دفاع می‌کنم.

رضایی اضافه کرد: اگر رای بیاورم جایگاه رقیبان من بر اساس توانایی‌های آنها در دولت خواهد بود چرا که معتقدم باید از تمام توانایی‌های کشور استفاده کنیم و تفاوتی نمی‌کند، اصلوگرا، اصلاح‌طلب اقلیت اقوام و ... باشند.

وی ادامه داد: کشور نیاز به تحولات بزرگ دارد و نمی‌شود آن را در قطار کوچک جلو برد قطار ایران باید بزرگ باشد تا همه ملت با هر فکر و سلیقه در آن جای گیرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید کرد که از همه کسانی که در وضعیت کنونی کشور دست نداشتند به رغم اینکه هم اکنون رقیب به حساب می‌آیند در دولت خود استفاده خواهد کرد.

رضایی بالا بردن قیمت بزنین تا ۱۰ هزار تومان برای تامین منابع مالی یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را رد کرد و گفت:‌ در دولت من قیمت بنزین و گازوییل تغییر نمی‌کنند و منابع تامین برنامه‌های من مشخص است.

وی همچنین در مورد آینده نرخ ارز در صورت رای آوردنش گفت: این قول را می‌دهم که قیمت ارز تثبیت شود و دیگر اجازه نمی‌دهم که شاهد نوسانات نرخ ارز باشیم.

کاندیدای ریاست جمهوری درباره سرنوشت برجام در صورت رای آوردنش گفت: مساله برجام باید به سرعت حل شود، ما از اروپا و آمریکا می‌خواهیم در اسرع وقت به تعهدات خود برگردند و تغییری هم در گذشته ندهند تا بتوانیم یک تعامل بهتری در روابط بین الملل با کشورها داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج