۱۱۲۸۷۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازی انتقامی برای گل‌محمدی و تراکتور

دیدار سوپرجام هفتمین تقابل رسول خطیبی و پرسپولیس خواهد بود.

خبرورزشی: دیدار سوپرجام هفتمین تقابل رسول خطیبی و پرسپولیس خواهد بود.

دیدار سوپرجام فوتبال ایران یکشنبه بین پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. رسول خطیبی که بعد از یک نیم فصل موفق در تیم آلومینیوم اراک از این تیم جدا شد و به تراکتور آمد برای هفتمین بار در طول دوران مربیگری اش مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. در این گزارش می خواهیم تقابل های رسول و پرسپولیس را در لیگ برتر بررسی کنیم.

لیگ سیزدهم ؛ اولین شکست رسول مقابل پرسپولیس

در لیگ سیزدهم رسول هدایت گسترش فولاد تبریز را برعهده داشت و با این تیم تبریزی مقابل پرسپولیس قرار گرفت. این دیدار که در هفته نهم آن فصل در ورزشگاه آزادی برگزار شد با تک گل محمدرضا خلعتبری به نفع سرخ پوشان به پایان رسید تا اولین باخت خطیبی به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس رقم بخورد.

لیگ چهاردهم ؛ اولین برد خطیبی

در لیگ چهاردهم خطیبی هدایت تراکتور را در لیگ برتر برعهده داشت و در هفته هفتم در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت. تیم رسول در آن بازی با ارائه یک بازی برتر موفق شد بیرون از خانه با حساب ۳ بر یک پرسپولیس را ببرد تا اولین برد رسول مقابل سرخ پوشان پایتخت بدست بیاید.

لیگ شانزدهم ؛ اخراج بعد از باخت به پرسپولیس

بعد از تغییر نام گسترش فولاد به ماشین سازی در لیگ شانزدهم رسول خطیبی یک بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت. تیم رسول در هفته دوازدهم آن فصل به مصاف پرسپولیس برانکو رفت. در این دیدار پرسپولیس با تک گل وحید امیری موفق شد ماشین سازی را شکست دهد. نکته جالب این بازی اخراج رسول خطیبی بعد از این شکست بود و رسول بعد از باخت مقابل پرسپولیس از کار برکنار شد.

لیگ نوزدهم ؛ اعتراض به داوری

رسول بعد از سه فصل دوری دوباره در لیگ نوزدهم هدایت ماشین سازی را برعهده گرفت. تیم رسول در هفته نهم لیگ در تهران میهمان پرسپولیس بود و توانست پرسپولیس کالدرون را با نتیجه مساوی بدون گل متوقف کند. نکته عجیب این بازی اعلام پنالتی دقایق پایانی برای پرسپولیس روی مهدی ترابی بود که با اعتراض شدید رسول خطیبی همراه شد و همین اعتراضات بازی را برای دقایقی متوقف کرد. بعد از اعتراض شدید رسول هواداران پرسپولیس به شدت علیه او شعار دادند. گفتنی است پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس را علی علیپور به شکلی عجیب با یک ضربه چیپ خراب کرد.

لیگ بیستم ؛ کار بزرگ رسول در اراک

در نیم فصل اول لیگ بیستم رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک بود و نتایج خوبی هم با این تیم گرفت. تیم رسول در بازی رفت امسال در اراک میزبان پرسپولیس بود و توانست با ارائه یک نمایش خوب دو بر یک یحیی و تیمش را شکست دهد. از این جهت کار رسول و تیمش بزرگ و مهم بود که باید بدانید این باخت تنها شکست پرسپولیس در این فصل محسوب می شود.

جام حذفی ؛ حذف مقابل کالدرون

خطیبی به جز پنج تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر، یکبار هم فصل گذشته در جام حذفی با ماشین سازی به مصاف پرسپولیسی رفت که هدایتش را کالدرون برعهده داشت. در آن بازی باز هم یک پنالتی مشکوک برای پرسپولیس بدست آمد که باز هم علیپور آن را خراب کرد. در نهایت هم سرخ پوشان با تک گل وحید امیری موفق شد حریف را در تبریز شکست دهد و به مرحله بعد راه یابد.

گفتنی است دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور در حالی یکشنبه برگزار می شود که پرسپولیس اولین جام خود در سال ۱۴۰۰ را می خواهد و تراکتور هم می خواهد یک جام را به هواداران خود هدیه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج