۱۱۲۸۷۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تیم ملی باید تا دندان مسلح شود

مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال گفت: اتفاقی که در بازی‌های مرحله اول جام جهانی برای تیم ملی رخ داد نباید در مرحله بعدی تکرار شود و ما از حالا باید خودمان را آماده بازی با تیم‌های قوی‌تر آسیا بکنیم.

خبرورزشی: مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال گفت: اتفاقی که در بازی‌های مرحله اول جام جهانی برای تیم ملی رخ داد نباید در مرحله بعدی تکرار شود و ما از حالا باید خودمان را آماده بازی‌ با تیم‌های قوی‌تر آسیا بکنیم.

ابراهیم تهامی گفت: چرا باید آن اتفاقات برای تیم ملی رخ می داد که بازی با بحرین و عراق آنطور برایمان پر استرس باشد؟ متاسفانه مسئولان وقت فدراسیون با آوردن ویلموتس کاری با تیم ملی کردند که باورنکردنی بود و نزدیک بود به قیمت حذف از جام جهانی برایمان تمام شود.

وی افزود: نمی خواهم به گذشته برگردم اما بهتر است که از حالا خودمان را آماده بازی‌های شهریور ماه در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی کنیم چرا که در آنجا تیم‌هایی چون ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و... منتظر ما هستند و دیگر مثل بازی های دوره اول نیست که بخواهیم با آن شرایط صعود کنیم.

مهاجم اسبق استقلال تهران در خصوص رویارویی این تیم در جام حذفی با پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی مربی باهوشی است شاید در لیگ ما بازی را به پرسپولیس باختیم اما مطمئن باشید که فرهاد برای بازی در جام حذفی شرایط بهتری را در استقلال رقم می زند و در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم و پرسپولیس را شکست دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج