جاباما
۱۱۲۸۹۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ساوت‌گیت: شب ناامیدکننده‌ای را تجربه کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اعتراف کرد از نمایش شاگردانش مقابل تیم ملی اسکاتلند که منجر به یک تساوی بدون گل شد، راضی نیست.

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اعتراف کرد از نمایش شاگردانش مقابل تیم ملی اسکاتلند که منجر به یک تساوی بدون گل شد، راضی نیست.

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از تساوی بدون گل شب گذشته (جمعه) شاگردانش در خانه برابر اسکاتلند در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به خبرنگاران اظهار داشت: امشب برای ما شب ناامید‌ای بود. باید به اسکاتلند به خاطر عملکردش تبریک گفت و جداً باید آنها را تحسین کرد. در چنین بازی‌هایی اگر قرار نیست و نمی‌توانید راهی برای بردن پیدا کنید، پس مهم است که بازنده نباشید.

ساوت‌گیت که شاگردانش در دور آخر مرحله گروهی باید به مصاف جمهوری چک صدرنشین گروه ‌بروند، درباره تعویض کاپیتان تیم هری کین برای به میدان فرستادن مارکوس رشفوردی که او هم کار خاصی انجام نداد، گفت: ما نیاز داشتیم که از کمی عقب‌تر حملات‌‌مان را شروع کنیم. به همین دلیل احساس کردم که او می‌تواند انرژی لازم برای انجام این کار را به تیم ما بدهد. در آن مقطعی که این تعویض را انجام دادیم، نیاز به کسب پیروزی داشتیم.

سرمربی سه‌شیر در پایان تصریح کرد: بابت نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد باید اول از همه خودمان را نقد کنیم و من هم اولین نفری هستم که باید این کار را انجام دهم و ببینم چگونه می‌شود عملکرد تیم را بهتر از این کرد. ما امشب برای بردن بازی به اندازه کافی خوب بازی نکردیم.

تیم ملی انگلیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ میزبان جمهوری چک خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج