۱۱۲۹۱۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جهانگیری به رئیسی تبریک گفت

معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برای کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری مسألت دارم.

خبرگزاری ایرنا: معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برای کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری در این پیام خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم.

معاون اول رییس جمهوری افزود: به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان دیگر رای داده‌اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته‌اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که انشاالله حل مسائل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مدنظر قرار گیرد.

جهانگیری در این پیام از خداوند بزرگ توفیقات وی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج