۱۱۲۹۵۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۲۴ساعت تا توفان مجیدی در نشست خبری؟

به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی پس از بازی با پدیده، صحبت‌های تند و مهمی را علیه مدیریت استقلال و وزارت ورزش مطرح خواهد کرد.

ورزش سه: به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی پس از بازی با پدیده، صحبت‌های تند و مهمی را علیه مدیریت استقلال و وزارت ورزش مطرح خواهد کرد.

حواشی و اخبار عجیب پیرامون باشگاه استقلال لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند. پس از انتشار صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی در کانال تلگرامی خود و انتقاد شدید از احمد مددی مدیرعامل باشگاه، وزارت ورزش و علی نژاد مشاور مسعود سلطانی فر، امروز مددی پاسخ صحبت های مجیدی را داد.

مددی در گفتگویی با حمله شدید به فرهاد مجیدی، گفت رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت هایش به بحث قرارداد فرشید اسماعیلی و مرادمند نیز پرداخت که این مسئله با واکنش این دو بازیکن همراه شد و آنها در مصاحبه هایشان پاسخ صحبت های مددی را دادند و حتی وکیل رشید مظاهری نیز امروز در گفتگویی، به صحبت های مددی واکنش نشان داد.

امروز و در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل پدیده، صالح مصطفوی دستیار مجیدی در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و او اعلام کرد که مجیدی تا پیش از بازی با پدیده پاسخی برای گفته های مددی ندارد و فردا قرار است در کنفرانس خبری بعد از بازی، صبحت هایش را مطرح کند.

از نزدیکان باشگاه استقلال خبر می رسد که مجیدی فردا و پس از بازی، صحبت های مهم و توفانی را مطرح خواهد کرد. سرمربی آبی پوشان در نشست خبری بعد از بازی با پدیده نسبت به عملکرد مدیرعامل استقلال، وزارت ورزش و اتفاقات اخیر پیرامون این تیم، گفته های مهمی را بر زبان خواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج