۱۱۲۹۶۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از مانیتور‌های جدید گیمینگ Odyssey

جدیدترین مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ ابعاد مختلفی از ۲۴ اینچ تا ۲۸ اینچ دارند و از پنل تخت و نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برند.

دیجیاتو: جدیدترین مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ ابعاد مختلفی از ۲۴ اینچ تا ۲۸ اینچ دارند و از پنل تخت و نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برند.

به گفته سامسونگ، این مانیتورها کیفیت تصویر فوق‌العاده واقعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، سطح پاسخگویی و ارگونومی بالایی دارند و عملکرد کاربران را افزایش می‌دهند. این مانیتورها با استفاده از جدیدترین قابلیت‌ها، می‌توانند رنگ‌های واقعی و دقیق را در اختیار گیمرها قرار دهند تا از اجرای بازی توسط PC یا کنسول خود لذت ببرند.

رونمایی از مانیتور‌های جدید گیمینگ Odyssey

مدل ۲۰۲۱ مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ در سه مدل وارد بازار می‌شوند که بالاترین آن‌ها، Odyssey G70A نام دارد. این مانیتور از نمایشگر ۲۸ اینچی بهره می‌برد و از استاندارد VESA DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند. این مانیتور با پنل تخت، رزولوشنی برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و مدت زمان پاسخگویی آن به ۱ میلی‌ ثانیه می‌رسد.

سامسونگ زاویه دید عمودی و افقی این مانیتور را ۱۷۸ درجه اعلام کرده و از سازگاری آن با فناوری G-Sync و FreeSync Premium Pro خبر داده است. این مانیتور با حداکثر رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، به دیسپلی پورت ۱.۴، پورت HDMI 2.1 و USB 3.0 مجهز شده است. حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

رونمایی از مانیتور‌های جدید گیمینگ Odyssey

مانیتور بعدی، G۵۰A نام دارد که از پنل تخت ۲۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. این پنل از استاندارد HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند. حداکثر رفرش ریت این مانیتور برابر ۱۶۵ هرتز است و میزان روشنایی‌اش به ۳۵۰ نیت می‌رسد. سامسونگ G۵۰A با فناوری‌های G-Sync و Freesync Premium سازگار است. این مانیتور گیمینگ سامسونگ به دیسپلی پورت ۱.۲ و پورت HDMI ۲.۰ مجهز شده است.

رونمایی از مانیتور‌های جدید گیمینگ Odyssey

آخرین مانیتور جدید سامسونگ، G30A نام دارد که در مدل‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی روانه بازار می‌شود. رزولوشن نمایشگر این مانیتور در هردو مدل برابر فول‌ اچ‌دی است و حداکثر روشنایی برابر ۲۵۰ نیت دارد. این مانیتور با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، از فناوری FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند، اما خبری از سازگاری با G-Sync نیست.

این مانیتور سامسونگ به دیسپلی پورت ۱.۲ و پورت HDMI 1.4 مجهز شده است و در حالت افقی و عمودی زاویه دید ۱۷۸ درجه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج