جاباما
۱۱۲۹۷۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شکوری: صحبت‌های خطیبی فرار از واقعیت است

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های خطیبی فرار از واقعیت است و خود هواداران پرسپولیس برای اینکه اتفاقات فوتبالی در سوپرجام رخ داد، بهترین قاضی هستند.

خبرورزشی: ابراهیم شکوری در باره قهرمانی تیم پرسپولیس در سوپر جام با برتری مقابل تراکتور اظهار داشت: در مدتی که تیم ما توانسته است در مسابقات لیگ برتر صدرنشین باشد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، حق هوادارانمان بود که دست‌کم بتوانند یک جام به دست آورند. باید به طرفداران عزیز پرسپولیس، همچنین بازیکنان، کادر فنی، مدیران تیم و باشگاه که با تمام توان در این مدت تلاش کردند تبریک بگویم. قهرمانی سوپرجام آغاز راه ما در سال ۱۴۰۰ است. قطعا در این سال ۴ جام دیگر را هم دنبال کرده و امیدواریم بتوانیم حداکثر قهرمانی‌ها را به دست آوریم.

وی در پاسخ به ادعای رسول خطیبی پس از این مسابقه مبنی بر اینکه دولت و وزارت ورزش در روزهای پایانی فعالیت‌شان یک جام دیگر را هم به پرسپولیس هدیه دادند، توضیح داد: فکر می‌کنم این مسائل و صحبت‌ها دیگر در دنیای فوتبال جایی ندارد و ترجیح می‌دهیم در باره‌اش زیاد صحبت نکنیم. آنهایی که فوتبالی هستند و با این ورزش بزرگ شده‌اند، می‌دانند فوتبال در زمین رقم می‌خورد و عوامل بیرونی تأثیر زیادی در آن ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر یک تیم قوی باشد و از لحاظ فنی دچار مشکل نباشد، این فرافکنی‌ها را هم انجام نمی‌دهد. با احترامی که برای تیم تراکتور و هواداران پرشورش قائل هستم، فکر می‌کنم صحبت‌های خطیبی تا حدی فرار از واقعیت است. همه و حتی خود هواداران تراکتور بازی روز گذشته را دیدند و بهترین قاضی هم برای صحبت‌های خطیبی هواداران تراکتور هستند.

شکوری اضافه کرد: آنها می‌توانند بگویند آیا روز گذشته اتفاقی غیر از مسائل فوتبالی افتاده یا نیفتاده است؟ باید این فرهنگ را که پس از هر باخت دنبال بهانه باشیم، به زمین و زمان ایراد بگیریم اما آنچه در زمین اتفاق می‌افتد را نبینیم. عوض کنیم. هواداران تراکتور فهیم هستند و با توجه به بازی روز گذشته می‌توانند قضاوت کنند چه اتفاقاتی در زمین رخ داد.

وی درباره حضور افراد متفرقه در ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری مسابقه و البته اعتراض تراکتوری‌ها به این موضوع عنوان کرد: این سؤال را باید از سازمان محترم لیگ و مسئولان برگزاری بازی بپرسید. ما هم فقط ۱۰ بلیت داشتیم و سعی کردیم از همان بلیت‌ها استفاده کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در باره اینکه آیا افراد متفرقه به این تیم منتسب نبودند، گفت: فکر می‌کنم در بازی دربی هم این اتفاق افتاد و درباره‌اش صحبت کردیم. این افراد هیچ ارتباطی به پرسپولیس ندارند. خوشبختانه رسانه‌ها هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و دیدند خود ما هم با بلیت وارد ورزشگاه شدیم. این صحبت‌ها در دنیای فوتبال حل شده و ما هم باید به سمت حرفه‌ای شدن رفته و یاد بگیریم حرفه‌ای رفتار کنیم. درست نیست بعد از هر باخت بگویند استادیوم شلوغ یا زمین کج بود. این حرف‌ها لوث شده و خنده‌دار است. اگر کشورهای دیگر این صحبت ها را ببینند برای ما زشت است.

شکوری ادامه داد: از امروز همه بازیکنان حرفه‌ای کادر فنی و باشگاه پرسپولیس که تبدیل به یک باشگاه حرفه‌ای شده، پرونده سوپرجام را می‌بندند. شب گذشته هم خوشحالی خود را انجام دادیم و از امروز به دنبال جام‌های دیگر هستیم. تمام تلاش مان برای ادامه مسابقات انجام می‌دهیم.

وی در باره اینکه امروز قرار است جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس قبل از بازی با ذوب آهن تشکیل شود، توضیح داد: امروز قرار است جلسه‌ای درباره اتفاقات و حملاتی که به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان صورت گرفت، برگزار شود. واقعا امیدوار هستیم تصمیم قاطعی درباره این پرونده اتخاذ شود، زیرا این حملات در همه جای دنیا محکوم است و در کشورمان نیز مسئولان به شدت با چنین مواردی که به یک اتوبوس کاملا ورزشی حمله‌ای شود و نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، برخورد می‌کنند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فقط دو نارنجک به اتوبوس ما برخورد کرده، اما قطعا تعداد نارنجک‌ها خیلی بیشتر بوده است. می‌دانیم این اتفاق برنامه‌ریزی شده بود. کلیه مستندات و مدارک خود را به مراجع ذی‌صلاح ارائه داده‌ایم و امیدواریم برخورد قاطعی با این موضوع صورت بگیرد زیرا یکی از عوامل سلب میزبانی از کشورمان همین مسائل است و این موارد در اینکه میزبانی را به ما نمی‌دهند تأثیر گذار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج