۱۱۲۹۸۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قایدی: باشگاه در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرد

مهدی قایدی مهاجم استقلال که شب بسیار خوبی را مقابل پدیده پشت سر گذاشت گفت که آنها فقط بخاطر هواداران در زمین حاضر می شوند.

ورزش سه: مهدی قایدی مهاجم استقلال که شب بسیار خوبی را مقابل پدیده پشت سر گذاشت گفت که آنها فقط بخاطر هواداران در زمین حاضر می شوند.

مهدی قایدی شب بسیار خوبی را مقابل پدیده پشت سرگذاشت. مهاجم بوشهری آبی پوشان در ۴۵ دقیقه دوم به زمین مسابقه آمد و زمینه ساز گل اول تیمش بود ضمن اینکه در ثانیه های پایانی نیز موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا استقلال با نتیجه دو بر صفر موفق به شکست پدیده شود.

قایدی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات فراوان این تیم اعلام کرد که آنها تنها بخاطر هواداران در زمین حاضر می شوند. او گفت: خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب در شرایطی سختی که در این مدت داشتیم، با یک نتیجه قابل قبول دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: نمی دانم صحبت کنم یا نه هر چند سایر بچه ها هم در حال حرف زدن پیرامون مشکلات هستند. در این مدت خیلی سختی کشیدیم. برای باشگاهی به این بزرگی که فکر می کنم تیم اول پایتخت هستیم، اینگونه امکانات زشت است. وضعیت رختکن و زمین تمرین ما را می بینید.

او گفت: خیلی وقت پیش این همه درباره مشکلات حرف زدیم ولی هیچ مشکلی برطرف نشده است. فقط برای هواداران و تیم استقلال بازی می کنیم. امیدوارم که آنها باز هم صدای ما را بشنوند چرا که تنها صحبت ما با هوادارانمان است و ان شالله استقلال به روزهای اوجش بازگردد.

قایدی در مورد اینکه به همراه کاروان تیم ملی به ایران برنگشته بود، گفت: من با آقای مجیدی هماهنگ کرده بودم. بعد از آخرین بازی من به اردوی تیم ملی رفتم و سایر بچه ها ۵ روز استراحت کردند اما من استراحتی نداشتم. زمانیکه در تهران بودیم و قبل از اینکه به اردوی تیم ملی بروم، آقای مجیدی گفتند بعد از بازی های تیم ملی ۴ روز استراحت کن. من هم گفتم از آنجا به دبی بروم.

او درخصوص حضور مادرش در فرودگاه نیز گفت: واقعا من نمی دانستم که مادرم به فرودگاه می آید. نه من خبر داشتم او قصد آمدن دارد و نه مادرم هم به من گفته بود برای استقبال می آید و آن اتفاق افتاد.

قایدی درباره اینکه با وجود پیشنهاداتی که دارد، آیا فصل بعد در استقلال می ماند یا نه پاسخ داد: من قبلا نیز درباره این موضوع صحبت کرده بودم و با باشگاه استقلال قرارداد دارم. هر اتفاقی که بیفتد، باشگاه برای من تصمیم می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج