جاباما
۱۱۲۹۹۲۱
۵۰۶۴
۵۰۶۴
پ

ماموریت جنتی به جوان‌ترین عضو شورای نگهبان

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر کوتاه و تلخ بود. شهادت یک مامور نیروی انتظامی و مصدومیت ۹ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات و کادر پرواز در سقوط بالگردی که برای حمل صندوق‌های رای به مناطق روستایی اطراف دزفول اعزام شده بود.

برترین‌ها: هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر کوتاه و تلخ بود. شهادت یک مامور نیروی انتظامی و مصدومیت ۹ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات و کادر پرواز در سقوط بالگردی که برای حمل صندوق‌های رای به مناطق روستایی اطراف دزفول اعزام شده بود.

طحان نظیف در ادامه نوشت: از شنیدن این خبر متاثر شدم و وقتی تصاویر مامور شهید و فرزند او را دیدم، بسیار ناراحت شدم. از آنجا که موضوع مربوط به انتخابات بود و سلامتی عوامل انتخابات نیز اهمیت دارد، موضوع را دنبال کردم. دیروز وقتی خبر به آیت‌الله جنتی رسید، من را مامور به ابلاغ سلام و تسلیت ایشان به خانواده محترم و داغدارشان کردند.

من نیز با برادر شهید علیرضا باغبان زاده تماس گرفتم و ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و شکیبایی، سلام آیت‌الله جنتی را رساندم. این شهید عزیز همسر فداکار و پدر مهربان و قهرمان دو فرزند کوچک بود که دعا می‌کنم راه پرافتخار این شهید عزیز را ادامه داده و مردانی خدمتگزار برای کشور خود شوند.

امروز صبح نیز با یکی از مصدومان حادثه که ناظر شورای نگهبان در آن صندوق سیار بود، تماس گرفتم و جویای حال و سلامتی او شدم. می‌گفت که خداروشکر مصدومان این حادثه همگی مرخص شده‌اند.

این حادثه در کنار خبر غم‌انگیز آن یک پیام روشن دارد. اینکه تک تک آرای مردم برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است و هر رای ارزشی برابر با دیگر آرا دارد. به همین خاطر است که در هر انتخابات عوامل برگزاری انتخابات به مناطق دوردست و صعب العبور اعزام می‌شوند تا رای آن روستایی را نیز بگیرند و او هم سهمی در تعیین سرنوشت خود داشته باشد.

ماموریت جنتی به جوان‌ترین عضو شورای نگهبان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج