جاباما
۱۱۲۹۹۷۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ابتکار جدید پورشه برای پخش هوشمند موزیک

پورشه نسخه اولیه از یک سیستم پیشرفته را توسعه داده که بسته به شرایط رانندگی موزیکی متناسب برای راننده و دیگر سرنشینان حاضر در داخل کابین پخش می‌کند.

دیجیاتو: پورشه نسخه اولیه از یک سیستم پیشرفته را توسعه داده که بسته به شرایط رانندگی موزیکی متناسب برای راننده و دیگر سرنشینان حاضر در داخل کابین پخش می‌کند.

ابتکار جدید پورشه برای پخش هوشمند موزیک

این سیستم و یا به عبارت بهتر پروژه Soundtrack My Life نامگذاری شده و نقشی همانند موسیقی بازی‌های کامپیوتری دارد. حتما می‌دانید در بازی‌های کامپیوتری موزیک پس‌زمینه معمولا طوری تنظیم می‌شود که بر اساس شتاب، سرعت و نیروی گریز از مرکز تغییر پیدا کرده و کاربر را بیشتر در فضای بازی غرق می‌کند.

ابتکار جدید پورشه برای پخش هوشمند موزیک

سیستم ابداعی پورشه فقط یک لیست پخش از ترانه‌های موجود در سرویس‌های استریم موزیک نیست، چرا که موسیقی‌های اصلی با کمک الگوریتم‌های پیشرفته با شرایط رانندگی تطبیق داده شده و سپس پخش می‌شوند. برای استفاده از این سیستم کافی است راننده سبک موسیقی را انتخاب کند.

نورمن فریدنبرگر (Norman Friedenberger) مدیر دپارتمان پورشه دیجیتال، در این رابطه گفته:

«پیچیدگی آنچه که توسط گوش‌ شنیده می‌شود، از فردی به فرد دیگر و بسته به نوع رانندگی متفاوت است. سرعت رانندگی، نحوه فشرده شدن پدال گاز و ترمز از عوامل اصلی در نوع موسیقی پخش شده هستند.»

ابتکار جدید پورشه برای پخش هوشمند موزیک

پورشه با توسعه سیستم Soundtrack My Life قصد ندارد سرویس‌های پخش موزیک رایج را حذف کند، بلکه می‌خواهد یک آپشن اضافی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. یکی از مزایای وجود چنین سیستمی تولید پیوسته قطعات جدید است، به همین خاطر راننده هر بار می‌تواند یک موسیقی اصیل اما متناسب با نوع رانندگی خود گوش دهد.

ابتکار جدید پورشه برای پخش هوشمند موزیک

آقای فریدنبرگر معتقد است این امر برای رانندگان بسیار هیجان‌انگیز بوده و به آنها اجازه می‌دهد سه الی پنج برابر بیشتر از حالت عادی به موسیقی گوش داده و از آن لذت ببرند.

در حال حاضر پروژه Soundtrack My Life در فاز آزمایشی قرار دارد و پورشه هنوز تصمیمی قطعی برای استفاده از آن در مدل‌های تولیدی نگرفته است. برای رسیدن به یک نتیجه نهایی، خودروساز محبوب و پرطرفدار آلمانی آزمایش‌های بیشتری را به منظور ارزیابی تجربه راننده انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج