جاباما
۱۱۳۰۲۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد پرویز برومند از شرایط استقلال

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط این روز‌های آبی‌پوشان گفت: استقلال مثل گوشت قربانی شده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.

تسنیم: دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط این روز‌های آبی‌پوشان گفت: استقلال مثل گوشت قربانی شده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.

پرویز برومند درباره برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی به غیر از آن دو گلی که استقلال زد و حملات پایانی پدیده چیز خاصی نداشت. خوشحالم استقلال با شرایطی که داشت این نتیجه را کسب کرد.

وی درباره اختلافات در باشگاه استقلال تصریح کرد: تحمل مجیدی تمام شده است. چیزی به نام باشگاه و سازمان در استقلال نداریم و همه چیز بهم ریخته است. هواداران گناه دارند و نباید هر سال شاهد این اتفاقات باشند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: رخ دادن این اتفاق‌ها در هر سال عجیب است. هیچ کسی هم پاسخگو نیست. استقلال مثل گوشت قربانی شده و هر کسی به خودش اجازه می‌دهد درباره آن اظهار نظر کند. هر کسی به راحتی دل هواداران را می‌شکند و مطمئن باشید آه این هوادار یک روز دامن آنها را می‌گیرد. استقلال چیزی به اسم هیئت مدیره و مدیرعامل ندارد و هر از گاهی یک نفر کمک می‌کند و می‌رود. برای وزارت ورزش متاسفم و از دولت جدید و آقای رئیسی می‌خواهم که به ورزش و به خصوص باشگاه استقلال رسیدگی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج