جاباما
۱۱۳۰۴۲۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

تیزر جدید مراسم معرفی ویندوز ۱۱ مایکروسافت

مایکروسافت فردا رسما از نسل جدید سیستم عاملش رونمایی می‌کند. حالا ردموندی‌ها تیزر کوتاهی برای رویداد معرفی ویندوز ۱۱ منتشر کرده‌اند.

دیجیاتو: مایکروسافت فردا رسما از نسل جدید سیستم عاملش رونمایی می‌کند. حالا ردموندی‌ها تیزر کوتاهی برای رویداد معرفی ویندوز ۱۱ منتشر کرده‌اند.

فردا پس از انتشار گزارش‌های فراوان و البته افشای یک بیلد از ویندوز ۱۱، مایکروسافت بالاخره از سیستم عامل جدیدش رونمایی می‌کند. مدیرعامل مایکروسافت در گذشته گفته بود که این سیستم عامل، یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های ویندوز در دهه اخیر خواهد بود. حالا شاهد انتشار تیزر جدیدی برای مراسم فردا در حساب توییتری ویندوز هستیم.

تیزر جدید مراسم معرفی ویندوز ۱۱ مایکروسافت

در این ویدیو، بازتاب تصویر پس زمینه ویندوز ۱۱ درون چشم فردی به چشم می‌خورد. اگرچه این تیزر اطلاعات زیادی در اختیارمان قرار نمی‌دهد، اما ظاهرا با یک انیمیشن ظریف روبه‌رو هستیم. با این وجود نمی‌دانیم که چنین حرکتی مربوط به تیزر می‌شود یا اینکه ردموندی‌ها می‌خواهند از افکت انیمیشنی جدیدی در هنگام راه‌اندازی یا بوت ویندوز ۱۱ استفاده کنند.

مایکروسافت تا به امروز چندین تیزر برای سیستم عامل بعدی‌اش منتشر کرده تا هیجان‌ها را برای مراسمش افزایش دهد. با این حال با توجه به افشای بیلد ویندوز ۱۱، از ظاهر و برخی قابلیت‌های این سیستم عامل اطلاع داریم، هرچند شاید ردموندی‌ها از تغییرات گسترده‌تری در مراسم فردا رونمایی کنند.

ویندوز ۱۱ در کنار تغییرات ظاهری که البته اکثر آن‌ها تفاوتی با چیزی که در ویندوز ۱۰X دیده‌ایم، ندارند، به قابلیت‌های جدیدی هم مجهز می‌شود. برای مثال انتظار داریم در این سیستم عامل با ژست‌های لمسی جدیدی روبه‌رو شویم.

این سیستم عامل همچنین از پنل Ink Workspace جدیدی بهره می‌برد و همچنین از ویژگی بیدار شدن با لمس و مدیریت بهتر مانیتورها پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم ویندوز ۱۱ قادر به پشتیبانی از ویجت‌های شخص ثالث هم باشد.

در نهایت چندین بنچمارک از ویندوز ۱۱ منتشر شده که از بهبود قابل توجه عملکرد سیستم‌ها خبر می‌دهند، البته نمی‌توان کاملا به آن‌ها اطمینان کرد. علاوه بر این، شاید با ویندوز ۱۱ SE هم روبه‌رو شویم.

تیزر جدید مراسم معرفی ویندوز ۱۱ مایکروسافت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مظفر زرگنده

      قول دادن از اپ های اندروید پشتیبانی کنه و بشه توو ویندوز ران کرد

      پاسخ ها

      • مرتضی

        عمراً

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج