جاباما
۱۱۳۰۴۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازیگر «مارمولک» واکسن را قبول ندارد!

سیروس همتی بازیگر فیلم هایی، چون «زن‌ها فرشته اند ۲»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «مارمولک»، «پا برهنه در بهشت» و سریال‌هایی از جمله «ماتادور»، «خوب، بد، زشت»، «دلدادگان» و... است.

خبرگزاری برنا: سیروس همتی بازیگر فیلم هایی چون «زن ها فرشته اند ۲» ،«کارگر ساده نیازمندیم»، «مارمولک»، «پا برهنه در بهشت» و سریال هایی از جمله«ماتادور»، «خوب، بد ، زشت»، «دلدادگان» و... است. خبرگزاری با این هنرمند به بهانه اولویت واکسیناسیون هنرمندان با توجه به شرایط کاری و در خطر بودن بازیگران و عوامل در صحنه و پشت صحنه گفت و گو کرده و این موضوع را از نگاه او بررسی کرده ایم که در ادامه از نظر می گذرانید.

بازیگر «مارمولک» واکسن را قبول ندارد!

سیروس همتی در خصوص اولویت واکسیناسیون هنرمندان با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت و گو کرد.

آیا هنرمندان و افرادی که در پشت صحنه حضور دارند باید در اولویت واکسن قرار بگیرند یا خیر؟

به نظر من تقسیم بندی هنرمندان کلا وجهه خوبی ندارد به این معنا که هیچ فرقی بین هنرمندان پشت و مقابل صحنه نیست اما با تمامی این تفاسیر و علی رغم میل باطنی عرض می کنم که بازیگران به دلیل اینکه هنگام ضبط برنامه یا مواقعی که در صحنه هستند باید ماسک خود را بردارند بیشتر نیازمند واکسیناسیون هستند.

آیا واکسینه کردن به وجهه هنرمندان آسیب نمی زند به این خاطر که مردم بر این باور باشند که تبعیضی صورت گرفته است؟

اول از همه واکسن آن طور که باید مورد تایید بنده نیست و چه بسا واکسینه شدن تبعات خود را داشته باشد دوم اینکه اگر قرار باشد ما تبعات واکسینه را به جان بخریم علی رغم میل باطنی اگر پشت قضیه حرف و حدیث مردم باشد من اصلا نمی پذیرم یعنی شخصا و بنابر سلیقه شخصی واکسن نمی زنم و سعی میکنم پیشگیری کنم تا به ویروس منحوس کرونا مبتلا نشوم و اگر به هر عنوان قرار باشد که واکسینه شوم اصلا خواستار این نیستم تا تبعیض صورت بگیرد و مردم از این عملکرد ناراضی باشند.

اگر واکسیناسیون انجام نگیرد ممکن است میزان تولیدات سینما و تلویزیون کاهش پیدا کند؟

به نظر من تولیدات قطعا تحت تاثیر قرار می گیرد به این دلیل که در بسیاری از پروژه ها به خاطر مبتلا شدن بازیگران به کرونا پروژه ها با تعطیلی موقت رو به رو می شوند. اما مسئله ای که حائز اهمیت این است که اگر قرار به واکسینه شدن هنرمندان با رضایت قلبی مردم است باید همین حالا صورت بگیرد اما به هرحال اگر واکسیناسیون بعد از سنین بالا برای هنرمندان رخ ندهد نیز اتفاقی نمی افتد.

این اواخر چه فعالیتی داشته اید و این روز ها مشغول چه کاری هستید؟ آیا کار از قبل آماده شده در دست دارید که قرار باشد به پخش برسد یا اینکه هنوز به پخش نرسیده باشد؟

فعالیت های اخیر من فقط نوشتن و خواندن است و در کنار این دو در دانشگاه علمی، هنری- فرهنگی «الف» تبریز مشغول تدریس هستم.

با توجه به اینکه پروژه هایی که در آن ها مشغول به فعالیت هستم با تعطیلی موقت رو به رو شده است اسمی از آن ها نمی برم تا انشالله قطعی شوند.

در پایان هیچ اثری ندارم که در آستانه تولید و تهیه باشد و به پخش نرسد چراکه من فقط بازیگر هستم و برای من مهم است که در یک زمان مشخص نقشی را تمام و کمال ارائه دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج