۱۱۳۰۶۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جلالی: کار اصلی تیم ملی هنوز باقی مانده است

کارشناس فوتبال در مورد مسائل مختلف روز فوتبال ایران صحبت کرد.

ایلنا: مجید جلالی در خصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: در حال حاضر بحث‌های مختلفی مطرح است و در مورد نیمکت تیم ملی هم تصمیم گیری نشده است ولی به هر حال کار اصلی تیم ملی در این مرحله پیش رو رقم خواهد خورد و کار دشواری در پیش داریم و قرعه‌کشی رقابت‌ها و اینکه مسابقات به صورت متمرکز یا رفت و برگشت برگزار می‌شود هم خودش نکته مهمی است که می‌تواند تاثیر گذار باشد.

وی افزود: من رقیبان اصلی ایران مثل کره جنوبی، استرالیا، عربستان و... را به دقت رصد نکرده‌ام و خیلی در جریان سطح کیفی حال حاضر این تیم‌ها نیستم ولی ما نفرات با کیفیتی در اختیار داریم و با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم از این مرحله بالا برویم.

کارشناس فوتبال در مورد نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت و وزارت ورزش و عملکرد این وزارت خانه در سال‌های اخیر گفت: به هر حال وزارت ورزش در این سال‌ها درگیر مشکلات بیرونی زیادی بود که روی عملکردش تاثیرگذار بود و در بخش‌های مختلف خصوصا بخش اقتصادی نتوانست کارایی لازم را داشته باشد و این روی کارش تاثیرگذار بود و به همین دلیل انتقادات به این دوره وزارت خیلی زیاد بود در حالیکه در خیلی از مشکلات مثل تحریم و مسائل این چنینی وزارت ورزش مقصر نبوده و شرایطی بوده که ناخواسته درگیرش بوده‌ایم.

جلالی در مورد انتقاداتی که به وزارت ورزش در حوزه تصمیم‌سازی می‌شود هم خاطرنشان کرد: در حوزه تصمیم‌سازی به نظرم وزارت ورزش مستقل عمل نمی‌کند‌. خصوصا در مواردی که برای جامعه حساسیت بالایی وجود دارد مثل انتخاب مدیر و هیات مدیره برای استقلال و پرسپولیس باید با نهادهای دیگری هماهنگی‌هایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: به طور کلی وقتی دو باشگاه پرطرفدار و رقیب زیر مجموعه یک نهاد هستند طبیعتاً وقتی یکی از این دو تیم در نتیجه گیری موفقیت کمتری به دست می‌آورد احساس عدم اجرای عدالت برایش ایجاد می‌شود و این موضوع کاملا طبیعی است و نباید دو باشگاه زیر نظر یک مجموعه باشند ولی با توجه به شرایطی که در کشور ما وجود دارد فکر می‌کنم نمی‌شود استقلال و پرسپولیس را از زیر نظر وزارت ورزش خارج کرد و مباحثی مثل خصوصی سازی و ورود به بورس از نظر من عملی نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج