جاباما
۱۱۳۱۰۲۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مطهری: داور می‌توانست بازیکن مس را اخراج کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم داوری اشتباهش را اصلاح کرد، اما می‌توانست بازیکن مس را اخراج کند.

فارس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم داوری اشتباهش را اصلاح کرد اما می توانست بازیکن مس را اخراج کند.

حمید مطهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به خانواده دو عزیز خبرنگار که جان خود را در حادثه اخیر از دست داده و همچنین رسانه‌ای های عزیز که همیشه پرتلاش هستند، تسلیت می‌گویم. روح شان قرین رحمت الهی. مس رفسنجان باشگاهی است که ساختار و امکانات دارد اما بازی کردن در این زمین فوق‌العاده سخت است هم برای خود مس و هم تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند.

وی افزود: انتظار من از مسئولان مس این است هرچه سریع‌تر زمینی در شان این تیم درست کنند تا واقعا بتوان فوتبالی بهتر با آسیب دیدگی کمتر، بازی کرد. این زمین فوق‌العاده سنگین است و دست کم نیاز به ۳-۲ روز ریکاوری دارید تا بازیکنان به حالت اول بازگردند. البته مس رفسنجان نشان داد تیمی است که برنامه دارد و می‌داند از بازی چه می خواهد.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هرچند ۴-۳ هفته است مس نتیجه خوبی نمی‌گیرد اما کادرفنی خوبی دارد. امروز هم برای ما کاملا شناسایی شده بودند و فوتبال خود را به این تیم دیکته کردیم. قبل از صحنه گل، با جا به جایی نفرات تغییراتی در شکل تیم مان دادیم اما به گل ما نگاه کنید. دیدید حریف کامل در اختیار پرسپولیس بود و در نیمه دوم به جز اواخر مسابقه که یک موقعیت داشتند، به حریف فرصت ندادیم.

مطهری اضافه کرد: گل ما کاملا تاکتیکی و فنی بود. شناسایی فضا توسط مهدی عبدی، حرکت با قوس در آن فضا و تایمینگ و هارمونی مناسبی بین صادر کننده و گیرنده توپ ایجاد شد. در نهایت لمس اول عالی و ضربه خوب. کاری بود که در تمرینات انجام دادیم و هر زمان دفاع مس بالا بازی می‌کرد، برنامه داشتیم با توجه به سرعت دفاع وسط حریف از فضای پشت آنها خوب استفاده کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد.

وی عنوان کرد: صحبت از زمین بد کردم اما باید این صحبت را هم کنم که نفرات ما همه جوره در اختیار تیم ملی بودند و حتی مربی‌مان هم در اختیار این تیم بود. ۵-۴ بازیکن آسیب دیده داشتیم. هرچند پرسپولیس همیشه یک تیم و گروه است و کار تیمی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می‌زند اما غیبت بازیکنان مان هم تاثیرگذار بود. وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی مصدوم بودند و حتی خود احمد نوراللهی هم مشکل داشت. از این بازیکن به جز ۸-۷ دقیقه پایانی بازی استفاده نکردیم.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: توقع ما از سازمان لیگ این است با تیمی که این همه همکاری با فدراسیون می‌کند و اولویتش هم تیم ملی است، منصفانه‌تر رفتار کنند. بازی های پرسپولیس همیشه جلوتر از سپاهان و با اسنراخت کمتر برگزار می‌شود. همه این مسائل موضوعی است که از سازمان لیگ می خواهیم نسبت به آن دقت عمل بیشتری داشته باشند. این موارد شرایط را برای ما سخت می کند. گفتنی‌ها زیاد است.

مطهری درباره اعتراض کادرفنی پرسپولیس در صحنه کارت زرد گرفتن شهریار مغانلو که سبب پس گرفتن آن کارت شد، گفت: در آن صحنه اعتراض ما روی خطا نگرفتن بود اما تیم داوری در ادامه خوب عمل کرد و تصمیم اشتباه را درست کرد. آن حرکت پشت ۱۸ قدم بود اما به نظر من می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند زیرا شهریار در موقعیت تک به تک بود. این موضوع را به کارشناس داوری می سپاریم. بازی سنگینی بود و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم زیرا فوق‌العاده عمل کردند. تتها صحنه مسابقه همان بود که داوران نظر دادند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مهدی عبدی قبل از به ثمر رساندن گل مرتکب خطای هند شده است، توضیح داد: نه، اصلا. می‌توانید فیلم بازی را ببینید. صحنه مشخص است و لمس اول عبدی با سینه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو گلی هم که زدید هند بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج