۱۱۳۱۳۲۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

برد پرسپولیس، استقلال را ناامید کرد

ستقلال ۲ برد خوب برابر پدیده و گل گهر داشت، اما برد پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان باعث ایجاد دوباره فاصله ۸ امتیازی بین ۲ تیم شد تا امید‌های استقلال برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد.

طرفداری: استقلال ۲ برد خوب برابر پدیده و گل گهر داشت اما برد پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان باعث ایجاد دوباره فاصله ۸ امتیازی بین ۲ تیم شد تا امید های استقلال برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد

برای این که مقایسه ای بین عملکرد پرسپولیس و استقلال و شانس این دو تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشته باشیم، امتیاز قهرمان های لیگ های ۱۶ تیمی را با هم مرور می کنیم:

* بهترین امتیاز کسب شده در تاریخ لیگ های ۱۶ تیمی، عملکرد پرسپولیس سال قبل است.۶۷ امتیاز در ۳۰ بازی. امسال پرسپولیس برای رسیدن به امتیاز سال گذشته خود نیازمند ۵ برد و یک مساوی است اما استقلال با ۶ برد هم به این امتیاز نمی رسد.

* دومین امتیاز برتر تاریخ لیگ های ۱۶ تیمی عملکرد پرسپولیس در سال ۹۵ است که ۶۶ امتیاز گرفت. امسال پرسپولیس برای ۶۶ امتیازی شدن نیاز به ۵ برد دارد اما استقلال نمی تواند به ۶۶ برسد.

* سومین امتیاز برتر، ۶۵ و متعلق به پرسپولیس ۱۳۷۷ است. امسال پرسپولیس با ۴ برد و ۲ مساوی به ۶۵ امتیاز می رسد اما استقلال با ۶ برد هم به این امتیاز نخواهد رسید.

* چهارمین امتیاز برتر تاریخ لیگ های ۱۶ تیمی ۶۴ و متعلق به فولاد ۱۳۸۳ و پرسپولیس ۱۳۹۶ است که امسال پرسپولیس برای گرفتن ۶۴ امتیاز نیاز به ۴ برد و یک مساوی دارد واستقلال نمی تواند به این مرز امتیاز نمی رسد.

* پنجمین امتیاز برتر، مربوط به پرسپولیس ۹۷ است که ۶۱ امتیاز گرفت، امسال پرسپولیس برای ۶۱ امتیازی شدن نیاز به ۳ برد ویک مساوی دارد در حالی که استقلال باید برای ۶۱ امتیازی شدن ۶ بازی آینده را ببرد.

* ششمین امتیاز برتر در تاریخ لیگ های ۱۶ تیمی ۶۰ امتیاز پرسپولیس در سال ۱۳۵۴ است که پرسپولیس امروز برای رسیدن به آن ۳ برد می خواهد اما استقلال باید برای گرفتن ۱۷ امتیاز دیگر همه بازی هایش را ببرد.

بر اساس آمار فوق روشن است استقلال در مسیر رقابتش با پرسپولیس و سپاهان امتیازات زیادی را عقب افتاده است و شانس کمتری برای قهرمانی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدای استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج