۱۱۳۱۴۲۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

امیدواری پرسپولیس به جواد نکونام

سپاهان برای بازگشت به صدر نیاز به شکست فولاد در اهواز دارد؛ اتفاقی که در این فصل هرگز رخ نداده است

روزنامه همشهری: هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر امشب با انجام ۲بازی در تهران و اهواز به پایان می‌رسد. در تهران تیم پیکان میزبان نفت مسجدسلیمان است و در این بازی که از ساعت۱۹:۵۰ آغاز خواهد شد ۲ تیم همسایه و هم‌امتیاز به مصاف هم می‌روند. پیکان و نفت هر۲ با ۲۷امتیاز در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.

البته پیکان با ۳امتیاز بازی با سایپا، ۳۰امتیازی شده بود اما به حکم کمیته انضباطی در آن بازی ۳ بر صفر بازنده شد. پیکان از ۵بازی اخیر فقط ۳امتیاز به‌دست آورده و در مقابل، نفت مسجدسلیمان که با ورود محمود فکری از ۳بازی ۷امتیاز گرفته بود هفته گذشته در بازی عقب‌افتاده‌اش مقابل فولاد بالاخره طعم شکست با سرمربی جدیدش را چشید. بازی رفت پیکان و نفت در مسجدسلیمان با تک‌گل فرزاد حاتمی به سود پیکان تمام شد.

میهمان صدرنشین، میزبان شکست‌ناپذیر

اما حساس‌ترین بازی امشب و یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته۲۴ مصاف فولاد و سپاهان است که نقش بسیار زیادی در تعیین قهرمان این فصل خواهد داشت. سپاهان و پرسپولیس که رقابتی میلی‌متری را در صدر جدول دنبال می‌کنند، هردو در هفته‌های باقیمانده باید در اهواز به مصاف فولاد بروند و احتمالا این سخت‌ترین بازی هر دو تیم در باقیمانده مسیر قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس ۲روز قبل بازی این هفته‌اش را به‌سختی از مس رفسنجان برد و حالا سپاهان برای بازپس‌گرفتن صدر جدول باید در اهواز از سد شاگردان نکونام بگذرد. اما فولاد در این فصل هرگز در خانه خودش شکست نخورده و به همراه پرسپولیس یکی از دوتیمی است که در خانه‌اش شکست‌ناپذیر بوده است.

حاصل ۱۱بازی فولاد در اهواز ۷برد و ۴مساوی است که این تیم را بعد از پرسپولیس به دومین میزبان موفق این فصل بدل می‌کند. با فقط ۳گل خورده در اهواز، تیم نکونام صاحب بهترین خط دفاعی لیگ در بازی‌های خانگی هم هست. فولاد حتی در بازی رفت در اصفهان هم به سپاهان نباخت و شاگردان محرم نویدکیا را با تساوی یک-یک در ورزشگاه نقش‎جهان متوقف کرد.

البته سپاهان هم بهترین تیم لیگ در بازی‌های خارج از خانه است و با کسب ۲۳امتیاز از ۱۱بازی غیرخانگی تنها تیم لیگ است که توانسته در میهمانی‌ها به میانگین بالای ۲امتیاز از هر بازی برسد. مصاف نویدکیا و نکونام، ۲ هافبک مؤثر فوتبال ایران در سال‌های گذشته تأثیر فراوانی بر معادلات قهرمانی در پایان فصل خواهد داشت. شاید قهرمان ایران تیمی باشد که بتواند در اهواز نتیجه بهتری مقابل فولاد بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      به جواد امیدوار نباش به بابا+داوران+خاله آذر+پول بیت المال امیدوار باش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیسواد بی فرهنگ

    • بدون نام

      سپاهان میبره.شک نکن....

    • بی نام

      داش جواد باج به کسی نمیده

    • مصطفی

      فولاد،مس،آلومینیوم جلوی سپاهان وا میدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج