۱۱۳۲۵۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نویدکیا: بازی مقابل ماشین‌سازی سرنوشت‌ساز است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید این‌طور به نظر برسد که فردا بازی به ظاهر راحت‌تری نسبت به هفته‌های گذشته داشته باشیم، اما این دیدار بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید این‌طور به نظر برسد که فردا بازی به ظاهر راحت‌تری نسبت به هفته‌های گذشته داشته باشیم، اما این دیدار بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شاید این‌طور به نظر برسد که فردا بازی به ظاهر راحت‌تری نسبت به هفته‌های گذشته داشته باشیم اما این دیدار بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. دیدار فردا قطعاً بازی سختی است چون شاید آخرین شانس ماشین‌سازی باشد که بتواند خود را در لیگ برتر نگه دارد و به همین دلیل بازیکنان این تیم قصد دارند تا جایی که می‌توانند باانگیزه بازی کنند که یک امر طبیعی است.

وی افزود: با اتفاقاتی که در فوتبال دنیا رخ می‌دهد باید به این نتیجه برسیم که در فوتبال هیچ بازی راحت نیست. خیلی وقت‌ها تیم‌های ظاهراً کوچک‌تر برای تیم‌های بزرگ دنیا مشکل ایجاد می‌کنند و شاهد هستیم که در مسابقات یورو ۲۰۲۰ تیم‌های تراز اول دنیا از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند که نشان می‌دهد اختلاف سطح فوتبال در دنیا بسیار کم شده است. باید به این واقعیت فکر کرده و برای دیدار با ماشین‌سازی برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ماشین‌سازی زمانی که در تبریز ۳ بر یک از ما عقب افتاده بود در نیمه دوم حساب کار را ۳ بر ۳ کرد و ۲ امتیاز بسیار حساس و سرنوشت‌ساز را از دست دادیم و فردا نیز با همان تیم ماشین‌سازی بازی داریم. ماشین‌سازی را اگر تیم راحتی بدانیم قطعاً به مشکل می‌خوریم و اگر امتیازی از دست بدهیم ممکن است در آینده جای جبرانی برای ما باقی نگذارد. پس باید با تمرکز بالا و با حداکثر توان خود وارد این بازی شویم.

نویدکیا گفت: برای دیدار فردا خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج