۱۱۳۳۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نقش ویژه پیکان در تعیین قهرمان لیگ بیستم

تیم پیکان تهران در ۵ مساتیم پیکان تهران در ۵ مسابقه آینده با دو مدعی قهرمانی لیگ برتر دیدار خواهد کرد.بقه آینده با دو مدعی قهرمانی لیگ برتر دیدار خواهد کرد.

ورزش سه: تیم پیکان تهران در ۵ مسابقه آینده با دو مدعی قهرمانی لیگ برتر دیدار خواهد کرد. پیکان تهران در تعیین قهرمان رقابت های لیگ بیستم تاثیر بسزایی خواهد داشت. شاگردان مهدی تارتار که در فصل جاری لیگ برتر نتایجی فراتر از انتظار کسب کردند و برخلاف سال های گذشته که معمولا در کورس سقوط بودند، حالا رتبه ای تک رقمی دارند و حتی شانس آسیایی شدن نیز برای خود قائل هستند، در ۵ مسابقه آینده خود با سپاهان و پرسپولیس هم روبه رو می‌شوند.

از آنجایی که سپاهان و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند حالا پیکان نقش مهمی در تعیین قهرمان خواهد داشت.

پیکان فردا در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و در هفته پایانی با پرسپولیس دیدار می‌کند. جالب اینکه هردو دیدار پیکان مقابل مدعیان به میزبانی این تیم برگزار می‌شود.

بی تردید خودروسازان که با بازگشت حکم کمیته استیناف و پس گرفتن ۳ امتیاز مسابقه شان با سایپا به رده های بالای جدول امیدوار تر شده اند، با انگیزه زیاد کارشان را در ۵ بازی آینده ادامه خواهند داد و حریف سرسختی برای دو مدعی قهرمانی لیگ محسوب می‌شوند.

از این رو تقابل مهدی تارتار با محرم نویدکیا و یحیی گل‌محمدی می‌تواند جذابیت های زیادی داشته باشد و باید دید پیکان در این دو مسابقه با مدعیان چه نتایجی را به دست خواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتوبوسی رو برو سپاهان و گل بخودی روبرو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج