جاباما
۱۱۳۳۹۹۰
۳ نظر
۵۰۲۶
۳ نظر
۵۰۲۶
پ

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

اِما لوئیس کورین این روز‌ها با نقش دایانا در سریال محبوب تاج حسابی سر زبان‌ها افتاده است و با توجه به استقبال خوبی که از این سریال در ایران شد، می‌توان حدس زد که این بازیگر انگلیسی در کشور ما هم طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده باشد.

برترین‌ها : اِما لوئیس کورین این روز‌ها با نقش دایانا در سریال محبوب تاج حسابی سر زبان‌ها افتاده است و با توجه به استقبال خوبی که از این سریال در ایران شد، می‌توان حدس زد که این بازیگر انگلیسی در کشور ما هم طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده باشد. در این مقاله برخی نکات بامزه و البته عجیب زندگی این بازیگر خوش آتیه را به هم مرور می‌کنیم.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

اِما لوئیس؟

جالب است بدانید، اما لوئیس در حقیقت نام کوچک این بازیگر است و نام کامل او، اما لوئیس کورین است. بسیاری از این موضوع اطلاع ندارند و برای نمونه هم‌بازی او، اولیویا کولمن تا همین چندوقت پیش نام کامل او را نمی‌دانست.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

شباهت با پرنسس دایانا از همان ابتدا

شباهت بینِ زندگیِ، اما و دایانا گاه عجیب به نظر می‌رسد. اِما متولد ۱۹۹۵ است و همانند دایانا در شهر رویال تانبریج ولز به دنیا آمده است و باز هم همانند دایانا کودکی‌اش را در یک مدرسه شبانه‌روزیِ مختص دختر‌ها گذرانده است.

اولین نقش زندگی؟

اولین باری که اِما طعم بازیگری را چشید زمانی بود که در مدرسه همراه هم‌کلاسی‌هایش، نمایش موزیکال مغازه کوچک وحشت فروشی (Little Shop Of Horror) را به روی صحنه بردند.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

شباهت ظاهری مادرِ اِما و پرنسس دایانا

اگر به خرافات اعتقاد داشته باشید احتمالا کم‌کم به ارتباط این بازیگر و عروس سابق ملکه انگلیس مشکوک خواهید شد. ظاهرا شباهت مادر اِما و دایانا به‌قدری بوده است که بار‌ها افراد مختلف را دچار اشتباه کرده است و البته عجیب‌ترین آن‌ها زمانی بود که چند ساعت پس از مرگ دایانا، حاضرانِ یک کافه با دیدن مادر اِما حسابی رنگشان پریده بود.

خود اِما کورین درباره این ارتباط همیشگی می‌گوید:" تامدت‌ها ترجیح می‌دادم درباره این اتفاق‌های واقعی با کسی صحبت نکنم چرا که واقعا باورنکردنی به نظر می‌رسید. انگار پرنسس دایانا حضوری همیشگی در زندگی من داشته است. "

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

قبل از سریال تاج

اِما کورین پیش از سریال تاج در غالب شخصیت وینیکِس در سریال پنیوورث (Pennyworth) ظاهر شد و البته در کنار کیِرا نایتلی در فیلم (Misbehaviour) به هنرنمایی پرداخت.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

رد شدن در ورودی مدرسه بازیگری، آن‌هم دو بار!

اِما در نهایت پس از دو تلاش ناموفق برای ورود به مدرسه دِرام، ترجیح داد در دانشگاه کمبریج انگلیسی بخواند. او البته علاقه‌اش به بازیگری را فراموش نکرد و در ۱۹ سالگی عضوی از گروه تئاتر این دانشگاه، معروف به (Cambridge Footlights) شد.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

قرار نبود او نقش دایانا را بازی کند

جالب است بدانید او از ابتدا تنها برای این استخدام شد که در صحنه فیلم‌برداری از کمیلا پارکر، بیرون از کادر دوربین، دیالوگ‌های نقش دایانا را بخواند و قرار نبود این نقش به اِما برسد.

اطمینان اِما کورین از گرفتن نقش دایانا

ظاهرا در آن زمان مدیر برنامه‌های اِما بار‌ها و بار‌ها برای او تاکید می‌کند که تو قرار نیست در این سریال بازی کنی، اما او طور دیگری فکر می‌کرد. اِما با وجود تاکید‌ها حسابی آماده به آن جلسه رفت و به قول خودش پیش از رفتن به آن جلسه تمام الگو‌های گفتاری دایانا را آموخته بود.

مادر اِما گفتار درمان است و در راه آموختن شکل صحبت دایانا، کمک بزرگی برای اِما بود. این بازیگر صحبت مادرش درباره نوع سخن گفتن دایانا را این گونه بازگو می‌کند:" مادرم می‌گفت مهم نیست پرنسس دایانا چه می‌گوید، جملات او همیشه در انتها به‌نوعی سقوط می‌کند. گویی غمی همیشگی وجود دارد. "

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

کلمه جادویی Alright

اِما کورین برای پیدا کردن و البته یادآوری شکل سخن گفتن دایانا از کلمه Alright استفاده می‌کرد و با تکرار چندباره این کلمه به صدای شخصیت دایانا‌ می‌رسید.

رابطه خوب با جاش اوکانِر

اِما در کنار جاش اوکانر (بازیگر نقش پرنس چارلز) بود که از گرفتن نقش دایانا در سریال تاج آگاه شد. به نظر اِما بخشی از دلیل انتخاب او هماهنگی و بده‌بستان خوب او و جاش در زمان روخوانی فیلم‌نامه بوده است.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

۶ ماه تمرین برای شبیه دایانا شدن

این بازیگر برای رسیدن به بیشترین شباهت با دایانا، حدود ۶ ماه با گروه سازنده سریال تاج تمرین کرد. در این زمان حتی رفتار‌های کوچکی مانند چگونگی ایستادن دایانا در چهارچوب در با، اما کورین تمرین شد.اگر می‌خواهید بدانید که پرنسس دایانا چگونه در قاب در می‌ایستاده است باید بگویم او معمولا اندکی به یکی از دو سمت متمایل می‌شد.

صد‌ها بار دیدن یک مستند

در آن زمان این بازیگر برای شناختن بیشتر دایانا به قول خودش صد‌ها بار مستند "دایانا از زبان خودش" (ِDiana: In Her Own Words) را تماشا کرده است و حتی به سراغ منشیِ شخصی دایانا، پاتریک جفسون رفت. اِما درباره ملاقات با پاتریک می‌گوید:" پاتریک می‌گفت دایانا به شدت بامزه و بذله‌گو و در بیشتر مواقع به معنی واقعی کلمه شاد بود. بیش از هرچیز شنیدن همین‌ها خوشحالم کرد. "

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

خواندن نامه‌های شخصی دایانا و فیلیپ

اِما برای درک رابطه فیلیپ و دایانا سراغ نامه‌های شخصی این دو رفت. او درباره این نامه‌ها می‌گوید:" پرنس فیلیپ و دایانا نامه‌های خیلی زیادی رد و بدل کردند که بسیاری از آن‌ها مربوط به زمانی می‌شود که رابطه دایانا و خانواده سلطنتی تیره و تار بود. به نظرم فیلیپ احساس دایانا را درک می‌کرد چرا که مانند او همواره حس غریبه بودن در بین آن خانواده را داشت. "

اولین لحظات در نقش دایانا

نخستین صحنه‌ای که، اما به عنوان دایانا جلوی دوربین رفت سکانس بیدار شدنِ دایانا از خواب در بالمورال است. در این صحنه دایانا از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که قرار است با فیلیپ به شکار برود.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

جشن با به سرپرستی گرفتن یک سگ

این بازیگر انگلیسی برای جشن گرفتن نقشش در سریال تاج، سرپرستی یک سگِ دوست‌داشتنی را پذیرفت و به خاطر خانواده دایانا نامش را اسپنسر گذاشت.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

اسپنسر و هری استایلز!

ظاهرا هری استایلز یک‌بار از اسپنسر نگه‌داری کرده است. این اتفاق زمانی افتاد که اِما مجبور به ترک منزلش بود و، چون هری در همان نزدیکی زندگی می‌کرد، مسئولیت اسپنسر به گردن او افتاد. خاطره جالب اِما از ملاقات اسپنسر و هری، پیامیست که هری برای اِما فرستاده است. هری تنها لحظاتی پس از دریافت اسپنسر چنین پیامی به اِما داده است: " آیا طبیعی است که معده اسپنسر، این‌قدر باد تولید کند؟ "

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

یادگیری رقص تپ، جز و باله در حین فیلم‌برداری

" سخت‌تر از همه رقص باله بود. یادگیری باله در ۲۴ سالگی تقریبا غیر ممکن است و از آن کارهاییست که باید از کودکی سراغش رفت. "

رقص فی‌البداهه با آهنگ شِر

سکانس معروف رقص دایانا با لباس باله درواقع صحنه‌ای از پیش طراحی شده و دارای کورئوگرافیِ رقص نبود و در حقیقت رقصِ حقیقی و فی‌البداهه اِما کورین بود که با آهنگ Do You Believe از شر انجام شد.

حقایقی از زندگی اِما کورین بازیگر نقش دایانا

طعم شیرین شهرت

اِما می‌گوید تازه زمانی باور کرد که واقعا بازیگر معروفی شده است که یکی از دوستانش تصویری از یک بیلبورد مربوط به سریال تاج را برایش فرستاده است. در روی این بیلبورد تصاویر اما، الیویا کولمن و گیلین اندرسون قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه به هرچی فکر کنی به سراغت میاد چه خوب چه بد

    • بدون نام

      مادرشو نمیدونم ولی خودش حتی با زور گریم و غیره شبیه دایانا نشده بود!

    • بدون نام

      دایانا یک صورت لاغر داره و این یک صورت گوشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج