۱۱۳۴۱۱۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

زنوزی: دنبال واگذاری تراکتور نبوده و نیستم

مالک باشگاه تراکتور در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره انتقال مالکیت این باشگاه، آن را شایعه خواند و رد کرد.

ورزش سه: مالک باشگاه تراکتور در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره انتقال مالکیت این باشگاه، آن را شایعه خواند و رد کرد.

یکی از میهمانان تلفنی برنامه این هفته «فوتبال برتر»، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز بود که در هنگام حضور رسول خطیبی در استودیو، روی خط برنامه آمد و درباره حواشی مالکیتی پیش آمده برای تراکتور و شایعات انتقال مالکیت از سوی او به شخص دیگری و هم‌چنین مسائل فنی تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

مشروح صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور را در ادامه می‌خوانید:

خطیبی زحمات زیادی برای تراکتور کشید

جا دارد این‌جا از زحمات شایسته آقای خطیبی هم واقعا تقدیر و تشکر کنم، زحمات زیادی ایشان برای باشگاه و تیم کشیدند و جوان‌های خیلی خوبی را هم به باشگاه و فوتبال کشور معرفی کردند؛ از این طریق باید از آقای خطیبی و همکاران‌شان تقدیر و تشکر کنم.

به دلیل بیماری همسرم، مسئولیت باشگاه فعلا دست مدیریت است

من زیاد در جریان کارهایی که الان اتفاق افتاده نیستم، واقعیت این است که من به دلیل مشکلات شخصی که با آن درگیر هستم، آقای خطیبی در جریان هستند؛ من همسرم به شدت مریض است و درگیر مداوای ایشان هستم، خود من هم بیمار هستم. به همین دلایل این‌بار تصمیم گرفتم تا باشگاه و تیم را به هیات‌مدیره و مدیرعامل بسپرم و صفر تا صد کارها در دستان مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه است.

هر کاری توانستم برای تراکتور کرده و خواهم کرد

خود من هم به عنوان یک هوادار در خدمت‌شان هستم و بعضی از کارها را که پیش می‌برند، بنده به عنوان یک هوادار بر آن نظارت دارم؛ ما نباید بخشی را با همه هواداران تراکتور مقایسه کنیم و بخواهیم بگوییم حواشی فضای مجازی مربوط به همه هواداران تراکتور است. من این‌طوری بگویم، من از آقای خطیبی بابت عنوان کردن مسائل تشکر می‌کنم، من یک ایرانی هستم و بعد از هم یک ترک‌زبان هستم. من وظیفه خودم دانستم برای شادی مردم و هم‌زبانانم یکسری کارها را انجام دهم تا دل آن‌ها را شاد کنم و تا الان هم هرکاری از دستم برآمده برای تراکتور انجام دادم و از این به بعد هم انجام می‌دهم.

عده‌ای به دنبال منافع خاص خودشان در فضای مجازی هستند

عده کوچکی، شاید دو سه یا پنج درصد هستند که فضا را آلوده می‌کنند و بهره‌برداری می‌کنند، ما همه را با این متر و معیار اندازه‌گیری نمی‌کنیم، البته که نمی‌شود کتمان‌کننده آن دو سه درصد شد؛ به هر حال یکسری‌ها کارها را دارند انجام می‌دهند که یا منافع‌شان به خطر افتاده است و یا کارهای دیگری دارند. ما نمی‌دانیم آن‌ها دنبال چه چیزی هستند، البته عده‌ای از آن‌ها را می‌شناسیم که به دنبال چه چیزی هستند. البته برخی حرف‌هایی هم که در فضای مجازی مطرح می‌شود، حرف مردم است که حق را می‌خواهند و این هواداران و مردم هستند، بالاخره این هواداران انتظار دارند.

نمی‌توانم خدمت به تراکتور را دریغ کنم

به هر حال این مردم هستند که در این شرایط اقتصادی سخت، پیگیر تیم‌شان هستند و نباید همه را با یک متر و معیار اندازه‌گیری کرد؛ من از همین مردم هستم، من همشهری این مردم هستم و همگی برادران بزرگ و کوچک من هستند، من وظیفه دارم به این‌ها خدمت کنم. نمی‌توانم این خدمت را از خودم دریغ کنم، یکی از دلگیری‌های من این است که هر کسی به خودش جرأت می‌دهد که بیاید درباره یکسری تصمیمات من در مورد باشگاه صحبت کند.

شاید دلگیر باشم اما پای کار تیم همه‌جانبه هستم

این‌که مثلا می‌گویند زنوزی تصمیم گرفته تا تیم را واگذار کند یا تیم را برگرداند، این‌ها به دنبال ملتهب کردن فضای هواداری هستند و به دنبال اهداف خودشان هستند؛ وگرنه وقتی خودم هستم و همه‌جانبه مشغول حمایت تیم هستم که گفتم وظیفه‌ام است، چه لزومی به کناره‌گیری است؟ شاید دلگیری‌هایی را داشته باشم که از جمله آن‌ها می‌توانم بگویم که یک عده در حال سواستفاده هستند.

به دلیل حضور هواداران، وظیفه حمایت از باشگاه را دارم

شاید من این ناراحتی را داشته باشم که چرا آن عده زیاد که ما می‌گوییم بیش از ۹۰ درصد است، چرا جواب این سواستفاده‌ها را نمی‌دهند؟ بله این دلگیری من است اما نمی‌دانم به هر حال این وظیفه را دارم که از باشگاه و تیم که متعلق به این مردم است حمایت کنم و مشکلی از این بابت ندارم. حالا یک عده هر کاری دوست دارند انجام دهند یا هر حرفی دارند بزنند، اما وظیفه ما حمایت از باشگاه به دلیل حضور هواداران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی دایی عشقییم

      یاشاسین زنوزی فقط دم دمی مزاج نباش
      ممنون از خرج کردنات ، اینایی که انتقاد می‌کنند پول ی بسته آب معدنی هم خرج تیم نمیکنند بیارند سر تمرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج