۱۱۳۵۴۲۱
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

شغل جدید رئیس سابق موساد

رئیس سابق موساد بعد از پایان یافتن ماموریت جاسوسی به ریاست شعبه اسرائیلی شرکتی منصوب شد که سهام دار عمده آن دولت عربستان سعودی است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق موساد بعد از پایان یافتن ماموریت جاسوسی به ریاست شعبه اسرائیلی شرکتی منصوب شد که سهام دار عمده آن دولت عربستان سعودی است.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند یوسی کوهن رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) به ریاست شعبه اسرائیلی شرکتی منصوب شد که عربستانی‌ها سهام دار اصلی آن محسوب می‌شوند.

شغل جدید رئیس سابق موساد

روزنامه عبری زبان گلوبس در گزارشی در این رابطه نوشت: کوهن اخیرا ریاست شعبه اسرائیل هولدینگ "سافت بانک" را عهده دار شده است که گرچه ریاست آن را ماسایوشی سان ژاپنی در اختیار دارد اما عمده حامی مالی این هولدینگ را دولت عربستان سعودی تشکیل می‌دهند.

به نوشته این رسانه اقتصادی اسرائیلی با وجود آن که کوهن پیشینه چندانی در سرمایه گذاری ندارد، اما به دلیل روابطی که طی دوره گذشته با شخصیت‌ها و کشورها به وجود آورده از سوی این شرکت به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده است.

گفتنی است کوهن در حالی روابط گسترده‌ای با کشورهای نفت خیز شورای همکاری خلیج فارس دارد که در سوی دیگر ماجرا صندوق سرمایه گذاری حاکمیت سعودی یکی از مهم‌‌ترین سرمایه گذاران سافت بانک محسوب می‌شود، امری که به اعتقاد تهیه کنندگان این گزارش در انتخاب وی بی تاثیر نبود.

سافت بانک قرار است برای حمایت از شرکت‌های فناوری و هوش مصنوعی اسرائیل میلیون‌ها دلار به آنها تزریق کند که ظاهرا منبع آن کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج