۱۱۳۵۹۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تارتار: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر مس رفسنجان درمورد شرایط تیمش و بازی فردا صحبت کرد.

ایلنا: سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر مس رفسنجان درمورد شرایط تیمش و بازی فردا صحبت کرد.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مصاف با دیدار برابر مس رفسنجان اظهار داشت: بازی‌ها واقعا سخت است، به خصوص وقتی در رفسنجان و ارتفاع باشید و همینطور در چمن مصنوعی مقابل یک تیم خوب بازی کنید. تیم مس رفسنجان از تیم‌های خوب امسال است، درست اکه فراز و نشیب در نتیجه گیری دارد اما در مجموع تیم باکیفیتی هستند. ما هم دور برگشت مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و ادامه دادیم. در حال حاضر هم شرایط خیلی خوبی داریم حتی در هفته آینده ما باید برابر سپاهان برنده می‌شدیم که اشتباه فاحش گروه داوری، یعنی کمک داور اشتباه کرد و پس از مشورت با داور گل ناسالم سپاهان را قبول کردند و دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

او ادامه داد: امیدوارم برخورد با داوری که روی نتیجه بازی تاثیرگذار بوده صورت بگیرد. شرایط خوبی داریم و آمدیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم چون دغدغه سقوط نداریم و از ما انتظاری نیست. ما جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم و بودجه ما و مس رفسنجان قابل قیاس نیست. بالاخره طبیعی هم هست باید به مجموعه و شرکت بزرگ مس تبریک گفت که هزینه می‌کنند و در فوتبال حرفه‌ای هزینه می‌کنند. برای ثبات باید هزینه کرد و باید به تیم حریف و کادرفنی و بازیکنان‌شان خداقوت گفت. تقریبا در سال اول خوب عمل کردند.

تارتار در مورد بازی فردا اضافه کرد: امیدوارم بازی خوبی شود چون دو تیم دغدغه سقوط ندارند و می‌خواهند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. امیدوارم هر تیمی بهتر عمل کرد و هوشیارتر بود به موفقیت برسد و امیدوارم آن تیم ما باشیم.

سرمربی تیم پیکان درمورد شرایط بازیکنانش گفت: ما تیم بسیار خوبی هستیم، درست است که خیلی هزینه نکردیم ولی جوانان خیلی با استعداد و باانگیزه‌ای داریم، این را به جرعت می‌گویم که در هر بازی بالای ۱۰ بازیکن از آکادمی ما از ابتدا یا در ادامه بازی در ترکیب قرار می‌گیرند. این دستاورد بزرگی برای تیم ماست که بتوانند از آکادمی‌شان به نحو احسن عمل کنند، در تولید بازیکنان خوب عمل کنند و درآمدزایی کنند. از نظر نتیجه گیری و کیفیت بازی هم در چهار پنج بازی گذشته شرایط خوبی داشتیم. با بازیکنان هم صحبت کردم و نباید به هیچ عنوان دچار غرور کاذب شوند. اعتماد به نفس باید خیلی بالا باشد اما غرور به ما لطمه می‌زند که بچه ها باید روی این مساله دقت داشته باشند.

مهدی تارتار در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برای بازی فردا روی پرتاب دستی برنامه ای دارید یا خیر، گفت: ببینید، ما در نیم فصل اول خیلی مانور دادیم و چاره ای نداشتیم چون تیم را دیر تحویل گرفتیم که مجبور بودیم نتیجه گرا و یک مقدار زشت بازی کنیم ولی در نتیجه گیری بد نبودیم اما در نیم فصل دوم سعی کردیم تاکتیک های دیگر را به اوت دستی اضافه کنیم که همیشه همراه ماست. وجود چنین بازیکنی برای هر تیمی نعمت است چون از فواصل دور می تواند موقعیت خلق کند. کار خاصی برای تاکتیکش در تمرینات انجام نمی دهیم چون محل فرود توپ مشخص نیست فقط بازیکنان در محوطه قرار می گیرند و بتوانیم که تیم حریف محوطه حبس کنیم که بالاخره این هم هنری است که یکی از بازیکنان ما دارد.

سرمربی پیکان درمورد اینکه نگاهی به کسب سهمیه دارند یا خیر، گفت: انتظاری از ما نیست ولی خودمان جاه طلب هستیم. چهار بازی داریم و می توانیم یک نیم نگاهی داشته باشیم. اگر این روندی که طی می کنیم را از فردا ادامه بدهیم و بتوانیم ضمن احترام به تیم حریف سه امتیاز فردا را کسب کنیم راه مان برای صعود به رده های بالاتر جدول هموار می شود.

برای بازی فردا محروم یا مصدوم دارید؟ تارتار در پاسخ به این سوال گفت: خداراشکر محروم نداریم ولی کماکان فرزاد حاتمی را نداریم، محمد نوری کسالت جزئی داشت و بازیکنان باتجربه مان را کنارمان نداریم.

او همینطور در صحبت‌های پایانی گفت: خیلی خوشحالم پس از چهار سال اینجا هستم، چهار سال پیش با پارس جنوبی اینجا بودیم و پیشرفت های بسیاری داشته اند و باید به مسئولان شهرستان و استان خسته نباشید گفت، امیدوارم این روند ادامه دار باشد و پیشرفت رفسنجان را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج