جاباما
۱۱۳۶۱۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جین اسمارت در «بابیلون» به برد پیت پیوست

جین اسمارت به فیلم سینمایی «بابیلون» به کارگردانی دیمین شزل پیوسته است و در کنار برد پیت و مارگو رابی، ایفای نقش می‌کند.

مهر نوشت: جین اسمارت به فیلم سینمایی «بابیلون» به کارگردانی دیمین شزل پیوسته است و در کنار برد پیت و مارگو رابی، ایفای نقش می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جین اسمارت که برای بازی در سریال کمدی «Hacks» از شبکه HBO Max از مدعیان جوایز امی محسوب می‌شود، جدیدترین بازیگری است که به فیلم پرستاره «بابیلون» پیوسته. این فیلم که در دوران طلایی هالیوود روایت می‌شود، توسط دیمین شزل برای کمپانی پارامونت کارگردانی خواهد شد.

جین اسمارت در «بابیلون» به برد پیت پیوست

مارگو رابی، بردپیت، دیه گو کالوا به همراه خوآن آدپو، لی جون لی و کاترین واتر استون، بازیگران دیگر این فیلم سینمایی هستند که تولید آن از هفته گذشته در لس‌آنجلس آغاز شده است.

داستان فیلم «بابیلون» که توسط شزل نوشته شده، در دهه ۱۹۲۰ هالیوود روایت می‌شود که صنعت فیلم از فیلم‌های صامت به سمت آثار صدادار در حرکت بود. گفته می‌شود اسمارت در این فیلم نقش یک خبرنگار هالیوود را بازی می‌کند که می‌تواند تاثیر زیادی را روی موفقیت و یا شکست بازیگران بگذارد.

اولیویا همیلتون و مت پلوف، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند که قرار است، شیوه اکران خاصی داشته باشد. پارامونت این فیلم را با اکران محدود سینمایی در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ و اکران گسترده در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ به مخاطبان عرضه می‌کند.

اسمارت در دهه ۱۹۸۰ به شهرت رسید و برای بازی در سریال‌های «Samantha Who» و «فارگو» نامزد دریافت جایزه امی شد. او اخیراً نیز در سریال «نگهبانان» که در جوایز بفتا عملکرد خوبی داشت، ایفای نقش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج