۱۱۳۸۰۵۹
۸۸ نظر
۹۳۸۴
۸۸ نظر
۹۳۸۴
پ

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

در اینجا نگاهی انداختیم به زندگی سلبریتی‌هایی که تصمیم به ازدواج با زنانی بسیار بزرگتر از خودشان گرفتند.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: حتما طی چند روز اخیر چشمتان به تصاویر مربوط به مراسم عروسی وراتی، هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن افتاده است و احتمالا آگاه شده‌اید که عروس خانم چند سالی از ستاره ایتالیایی بزرگتر است. به همین بهانه نگاهی انداختیم به زندگی سلبریتی‌هایی که تصمیم به ازدواج با زنانی بسیار بزرگتر از خودشان گرفتند.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

بارت فروینلیک و جولین مور

جولین مور یک سال پس از جدا شدن از همسر اولش، در سال ۱۹۹۵ بارت فروینلیک را ملاقات کرد و آن‌ها در سال ۲۰۰۳ رسما ازدواج کردند. در زمان آشنایی جولین ۳۵ و بارت ۲۶ ساله بود.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

این زوج آشنایی با هم را مدیون کار کردن در فیلم "The Myth Of Fingerprints" هستند که جولین مور در آن بازی می‌کرد و فروینلیک وظیفه کارگردانی را به عهده داشت. زندگی مشترک جولین و بارت هنوز هم ادامه دارد و ثمره آن ۲ فرزند بوده است.

تئو ساراپو و ادیت پیاف

ادیت پیافِ معروف در سال ۱۹۶۲ با تئوفانیس لامبوکاس (که معمولا او را با نام هنری‌اش، تئو ساراپو می‌شناسند) ازدواج کرد. این ازدواج البته هرچند که به طلاق منجر نشد، اما پایان تلخی داشت. تنها پس از یک سال زندگی مشترک، ادیت پیاف در سال ۱۹۶۳ از دنیا رفت.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند
تئو در حدود دو دهه از ادیت کوچکتر بود، اما این تفاوت سن عجیب هرگز مانع شادی این دو نفر نشد. این زوج خوشبخت در برخی از آخرین کنسرت‌های پیاف فقید با هم به روی صحنه رفتند و اجرای مشترک داشتند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

رابطه نیک و پریانکا از یک پیام آغاز شد. ظاهرا نیک جوناس در سپتامبر ۲۰۱۶ در توئیتر پیامی با این مضمون برای پریانکا که ۱۰ سال بزرگتر از اوست، فرستاده است:" تمام دوستان مشترکمان عقیده دارند ما باید با هم ملاقات کنیم! "

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

اینطور که مشخص است نقشه نیک جوناس جواب داده است و پس از آن پیام، پریانکا شماره تلفنش را به نیک داده است. رابطه این دو در می ۲۰۱۸ به رسانه‌ها راه پیدا کرد و پس از آن خیلی زود یعنی در اول دسامبر همان سال ازدواج کردند.

جیسون موموا و لیسا بونِت

این دو بازیگر در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند و تا به امروز همراه ۳ فرزندشان با هم زندگی می‌کنند. جالب است بدانید هرچند این دو در یک کلاب موسیقی جز در لوس‌آنجلس برای اولین بار ملاقات کردند، اما جیسون از ۸ سالگی و زمانی که تصویر لیسا را برای اولین بار در تلویزیون دید، عاشق او بوده است.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

زمانی که به رابطه آن‌ها نگاهی می‌اندازید، گویی اختلاف سن ۱۲ ساله (لیسا ۱۲ سال از جیسون بزرگتر است) هیچ اثری روی زندگی مشترکشان نگذاشته است. جیسون و لیسا در حال حاضر به همراه لولا و ناکوا (فرزندان مشترکشان) و زویی (فرزند لیسا از ازدواج قبلی) روز‌ها را می‌گذرانند و دست‌کم تصاویر خبر از خوشبختی آن‌ها می‌دهد.

هیو جکمن و دبورا لی فِرنِس

این دو با ۱۳ سال اختلاف سن در سال ۱۹۹۶ ازدواج کردند و بر خلاف بیشتر ازدواج‌های هالیوودی، تا به امروز کنار هم زندگی می‌کنند. هیو و دبورا در سر صحنه یک درام استرالیایی به نام کورلی (Corelli) برای اولین بار ملاقات کردند و ظاهرا تنها پس از دو هفته، هیو جکمن به این اطمینان رسیده بود که دختر رویاهایش را پیدا کرده است.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

هیو جکمن تنها پس از ۴ ماه آشنایی از دبورا درخواست ازدواج کرد و با وجود علاقه هر دو به داشتن فرزند، به دلیل مشکلات پزشکی تصمیم گرفتند کودکانی را به سرپرستی بپذیرند. در سال ۲۰۰۰ این زوج سرپرستی اولین فرزندشان یعنی اسکار را پذیرفتند و ۵ سال بعد از همین راه دختری به نام اِوا هم به خانواده آن‌ها اضافه شد.

تام کالیتز و هایدی کلوم

هایدی کلوم از همسرش تام کالینز ۱۷ سال بزرگتر است، اما ظاهرا سن برای این دو نفر به معنی واقعی کلمه تنها یک عدد است.
اولین شایعات درباره رابطه این دو در سال ۲۰۱۸ و با انتشار تصاویری از آن‌ها در روزنامه‌ها آغاز شد. تنها اندکی بعد هایدی و تام دور از چشم رسانه‌ها ازدواج کردند و از آن زمان تا امروز تمام تصاویر این زوج غرق در شادی و رضایت است.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

هایدی کلوم همان طور که احتمالا می‌دانید یک مدل آلمانی آمریکایی است و همسر موزیسینش تام، نوازنده گیتار، ترانه نویس و البته تهیه کننده موسیقی متولد آلمان است.

امانوئل مکرون و بریجیت ترونو

امانوئل مکرون را حتما می‌شناسید. او یک سیاستمدار فرانسوی است که در سال ۲۰۱۷ موفق شد به سمت ریاست جمهوری فرانسه برسد. البته جز رییس جمهور فرانسه بودن دلیل دیگری که باعث سر زبان افتادن نام مکرون می‌شود اختلاف سنی ۲۴ ساله بین او و همسرش است. اگر داستان زندگی هیچ کدام از سلبریتی‌های این مقاله نتوانسته نظرتان را نسبت به ازدواج یک مرد با زنی بزرگتر از خودش عوض کند، احتمالا این یکی می‌تواند.

سلبریتی‌هایی که با زن‌ بزرگتر از خودشان ازدواج کردند

اولین ملاقات آن‌ها زمانی اتفاق افتاد که امانوئل ۱۵ ساله و دانش‌آموز و بریجیت یک معلم ۳۹ ساله، متاهل و دارای ۳ فرزند بود. تقریبا همه با این رابطه مخالف بودند و پدر و مادر امانوئل حتی برای جلوگیری از این رابطه او را به پاریس فرستادند تا بریجیت را فراموش کند، اما انگار واقعا عشق مرزی نمی‌شناسد.امانوئل ۱۸ ساله از پاریس برگشت و هنوز به کسی جز بریجیت فکر نمی‌کرد. از این‌جا به بعد داستان را احتمالا می‌دانید. بریجیت در سال ۲۰۰۶ از همسر بانک‌دارش جدا شد و در سال ۲۰۰۷ با امانوئل مکرون ازدواج کرد و اگر بتوان به تصاویر اعتماد کرد به نظر می‌رسد آن دو واقعا شاد هستند.

نظر شما

نظر شما در باره ازدواج یک مرد با زنی بسیار بزرگتر از خودش چیست؟ از آن دسته از آدم‌ها هستید که فکر می‌کنند سن فقط یک عدد است و عشق قابل پیشبینی و پیشگیری نیست یا فکر می‌کنید ممکن نیست دو نفر از دو نسل و در نتیجه از دو فرهنگ متفاوت به تفاهم برسند؟ به نظر شما اساسا می‌توان از تجربه سلبریتی‌های آمریکایی و اروپایی نتیجه‌ای برای فرهنگ خودمان گرفت؟ فکر می‌کنید در کشور ما ازدواج یک مرد با زنی بسیار بزرگتر از خودش با فرض وجود عشق و علاقه واقعی میان آن‌ها، می‌تواند از آسیب قضاوت و زخم زبان اطرافیان در امان بماند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توایران جواب نمیده چون فضولا نمیزارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنر کردند. یعنی تو قرن 21 ازدواج مردی با زنی ده سال بزرگتر از خودش هم باید عجیب باشه ؟ خاک بر سر این فرهنگ

      • naser

        خوزستان اب نداره

      • بدون نام

        سن فقط یه عدده مهم اینه بخواد

      • ارش کمانگیر

        از نظر پزشکی و علمی و منطق بهتر هست ک زن کوچکتر باشه. ولی خب عشق یا هوس هرچی ک هست نمیشه کنترل یا پیش بینی کرد

      • بدون نام

        غلط میکنن

      • بدون نام

        مگه زن رو می خواید تا ابد براتون بچه بیاره ؟ از نظر علمی طول عمر زنها طولانی تره پس باید مرد کوچیک تر باشه.منطقا هم چرا زنی باید با مردی که ده سال ازش پیرتره و بطور نسبی هم پنج سال زودتر می میره زندگی
        کنه و در پیری تنها بمونه؟ در حالیکه در پیری شوهرش ازش مواظبت کرده

      • بدون نام

        چوپورا من عاشقتم

    • بدون نام

      چطور پیرمرد شصت ساله به زن جوان چهل ساله بگیره که جای دخترشه عیبی نداره ،اونوقت برعکسش واویلا ،روشنفکر باشیم و عقب مانده فرهنگی نباشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها زنی که فقط یکی دو سال بزرگتر از شوهره باشه رو هم میگن جای مادرشه!!! کجای کاری

      • بدون نام

        هر دوتاش اشتباهه. کسی نگفته اگه زن ۲۰ سال کوچکتر باشه اشکال نداره

    • بدون نام

      اینجوری که خود شما نوشتید نه ، تو ایران خود شما قضاوت میکنید تا بقیه حالا همه سلبریتیها با زن کوچیکتر از خودشون ازدواج کردن چند سلبریتی معدود با بزرگتر ازدواج کردن تیتر و خبر شدن بهنوان امر عجیب!

    • غلامحسین گلزاری

      چون زاویه دید اشخاص با هم متفاوت هستند، هر شخصی فرد دیگری را از زاویه دید خود زیبا میبیند و زیبایی نسبی است، یعنی هر کسی نسبت به دیگری ممکن است زیبا باشد و یا زشت. تفاوت دیدگاه ها باعث میشود که هر شخص عاشق و دلباخته یک فرد شود که ممکن است دیگران وی را نپسندند

    • بدون نام

      هیو جکمن تو چرا اخه؟ این چه کاری بود کردی؟

      پاسخ ها

      • هیو جکمن چرا نر نبودی مثل اینا

        این یعنی هیو جکمن یک انسانه

    • بدون نام

      سام اصغری و بریتنی اسپیرز رو یادت رفت.

      پاسخ ها

      • Light

        سام اصغری سلبریتیه؟!

      • بدون نام

        ازدواج استاد

    • نمایشگر

      جذبه وعشق ودلدادگی سن وسال نمیشناسه,منم خانمم ازخودم ۱۵سال بزرگترهست وهمدیگرروهم میفهمیم,مهم اشتراک فکروهدف برای زندگی هرچندمعمولی برای داشتن هم هست,فقط دوست داشتن وعلاقه ودلدادگی بایدباشه.فدای مردمان کشورعزیزم ایران باعزت

      پاسخ ها

      • live

        .مواظب خانواده خودتان باشید
        معمولا خانمهارو خانواده همسر تخریب میکنن و باعث سردی رابطه میشن
        چون پیش اومده خواستم شماهم توجهتون بیشتر بشه

      • بدون نام

        ۱۵ سال؟
        نور به زندگیتون بباره

      • مصطفی

        صفا باشین داداش

      • صادق

        با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای تمام انسان های دنیا و آفرین به این شعور و فهم شما

    • بدون نام

      نظر ما چرا ایرانیهارا ننوشتی مثلا فاطمه گودرزی ...ووو ناقص

    • بدون نام

      no comment

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ چیز عجیبی نیست اگه زن و مرد رو انسان بدونیم نه حیوانهایی در صدد جفت گیری

    • بدون نام

      ۶ سال اختلاف سنی بهترین اختلاف سن است ، چه آقا بزرگتر باشد چه خانم ، کلا زوجین تا ۶ سال اختلاف داشته باشند خوب است به نظرم بیشتر از آن ایجاد مشکل میکند

      پاسخ ها

      • ستاره

        دقیقا

    • بدون نام

      اینجا آدم هایی هستن که حتی چند ماه براشون مهمه چه برسه به چندین سال.این مورد رو دیدم که میگم

      پاسخ ها

      • ستاره

        منم دیدم

      • نگار

        پسر عمه من یک ماه از من کوچیک تره. عمه م وقتی متوجه شد، قرار خواستگاری رو کنسل کرد؛ چون فکر میکرد برعکس بوده :))) محمد اگه این کامنتو میبینی، خوشحالم که بهم خورد :)

    • بدون نام

      مکرون عاشق ی زن شوهردار با سه تا بچه شده بوده!!، من نمی دونم ولی اگه بریجیت فقط به خاطر ازدواج با مکرون از شوهرش( اون هم بعد از 32 سال) جدا شده باشه این دیگه اسمش عشق نیست، خیانته.

    • بدون نام

      اشتباه محض

    • رضا

      هر ترکیبی که نتیجه ش مثبت باشد، خوب است.

    • بدون نام

      از زخم زبان که در امان نمیماند اما به خودشون مربوطه ... اگر واقعا شاد باشن اشکالی نداره ... ما هر کاری که بکنیم بازم از حرفای اطرافیان راحت نیستیم ... پس بهتره به زندگیمون فکر کنیم

    • محمد

      زن بهتره چند سالي از مرد كوچكتر باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن بهتره با مردی که اونو جسم می بینه اصلا زیر یه سقف نره و در خصوصی ترین لحظه هاش باهاش شریک نشه

      • بدون نام

        کی اینو میگه؟ زن هر چه پخته بهتر

      • بدون نام

        دقیقا

    • ..

      راموس و زنش

    • بدون نام

      تا ۵ سال مشکلی نیست به نظرم

    • بدون نام

      جاست امانوئل مکرون خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاشفشم

    • بدون نام

      حس می کنم زندگی پایدارتری دارند البته اگر با عشق ازدواج کنند عشق نه هوس یا محاسبات ظاهری مانن موقعیت و پول و.....
      من چند زوج رو می شناسم که به همین صورت و با حداقل ۱۵ سال فاصله ازدواج کردند و زندگی خوبی هم دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بستگی داره مثلا اون هنرپیشه هندی زیبا و جوان و مشهوره یا بریتنی. ولی اگه زن در میانسالی باشه و بی پول و مردی عاشقش بشه بله احتمالا زندگی پایداری خواهند داشت چون مرد با غریزه سراغش نیومده

    • بدون نام

      تو ایران این مسیله داره جا میفته.
      تو شهر ما که یه شهرکوچیکه و هنه همدیگه رو میشناسند تا الان چندتا ازدواج که عروس بزرگتر از داماد بوده اونم در حد ۷ سال و ۱۱ سال صورت گرفته که خدا روشکر خوشبختند.

    • مهیار

      به نظرم اگه پای عشق وسط باشه خیلی خوبم هست و اصلا عجیب نیست. اما اگه بخاطر شرایط مالی یا اجتماعی باشه بده

    • بدون نام

      خوشبختی سن و سال نمیشناسه،مشکلی نمیبینم

    • ح

      من یه پسری که سه سال ازم کوچکتر بود عاشقم بود ولی از ترس همین اختلاف سنی باهاش ازدواج نکردم ولی الان خیلی پشیمونم. به نظرم عشق نه مرز میشناسه نه سن. با اینکه 6 سال میگذره و هردومون ازدواج کردیم ولی هنوز نتونستم فراموشش کنم و دوسش دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سه سال که دیگه بزرگتر حساب نمیشه

      • بدون نام

        شما الان ازدواج کردی بهتر کلا از ذهنت وقلبت بیرونش کنی.شماالان متاهلی وباید به زندگی الانت وهمسرت متعهد باشی.

      • بدون نام

        سه سال چیزی نبود کاش با همون پسر ازدواج میکردی قطعا زندگی شیرین تری میداشتی اما الانم خدا رو شکر ازدواج کردی دیگه فکرش و نکن

      • بدون نام

        منم شرایط مشابهی داشتم... ازش خبر ندارم، ولی هنوزم دوسش دارم

    • بدون نام

      نه اختلاف سن زیادنباشه خیلی مهم نیست.مهم اینه کنارهم واز وجود هم لذت ببرید.

    • بدون نام

      اگه ملت با این اوضاع میتونن ازدواج کنن و راضی باشن به ما چه که زنشون ازشون بزرگتره یا کوچکتره؟

    • درخشان

      هرچقدر اختلاف سن کم تر بهتر

    • بدون نام

      ازدواج فقط رویگری و زنش خخخخخ

    • حسنا

      شوهرم فقط 1 سال از من بزرگتره و من تمام سالهای زندگی مشترک , احساس کردم که با یه پسربچه دارم زندگی میکنم وای به اینکه ازم کوچیکترم بود...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا قرار نیست همه مثل شوهر شما تو بچه گیشون مونده
        باشن!!!

      • بدون نام

        شوهر شما رشد شخصیتی کافی نداشته چرا به بقیه مردا تعمیم میدی؟! خیلیام زندگی خودساخته و بزرگتر از سنشون کرده

    • بدون نام

      همون طور که کلی زن با مردان بزرگتر از خود ازدواج کردند و بعضی به طلاق و خیانت کشید و برخی نکشید،این هم همینطوره.خیلی عادیست.

    • بدون نام

      فقط پریانکا

    • بدون نام

      تو کل تاریخ مرد ها به خودشون اجازه دادن با دختران کم سن و سال ازدواج کنن و دلیلش بر استفاده مدام مرد ها از زنها بوده به طوری که تبدیل به سنت و قانون شده برای هیچکس عجیب نیست اگر یک مرد 50 ساله با یک دختر 20ساله ازدواج ولی برعکسش غوغا به پا می کنه این نوع سواستفاده ها از زن دیگه قابل قبول نیست و مرد ها هم بهتره اینو بفهمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا همه چی رو با هم قاطی میکنید. روانشناسان میگن باید مرد از زن بزرگتر باشه البته نه دیگه ۲۰ سال

      • بدون نام

        کدوم روانشناس گفته؟توکدوم کتاب و کدوم مقاله؟چرا از خودت حرف الکی درمیاری؟

      • بدون نام

        میشه اسم یکی دوتا از اون روانشناس ها رو بگی؟؟؟
        اونهایی که این حرف رو میزنن روانشناس نیستن رشته تحصصیشون فرق می کنه تو مدرسه هم درس نخوندن

    • بدون نام

      تو ایران برای خودنمایی و شهرت اختلاف سنی زیاد تو سلبریتی ها مدشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید هم بخاطر تقلید از اروپا باشه

    • ستاره

      توایران که هنوز قبولش نکردن جا نیفتاده ولی تا سقف سه تا چهارسال بنظرم اشکال نداره ولی بیشتر خوشایند نیست البته اگر از روی عشق باشه شاید جواب بده

    • بدون نام

      به نظر من فاصله سنی هیچ مشکلی نداره حتی اگه ۳۰ سال باشه مهم اینکه از ته قلبت طرف رو بخوای

    • بدون نام

      برای جوان های مملکتم متاسفم که با بدی اقتصاد نتوانند به رسم معمول که مرد باید چند سال از همسرش بزرگتر باشه ازدواج کنند ، و حال با فقر و اختلافات خانوادگی و امار وحشتناک طلاق باید فرهنگ غربی ازدواج که با فرهنگ ما هیچ همخوانی ندارد را رواج بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه مسلمون کی گفته رسم غیر عادیه؟ پیامبرمون 1400 سال پیش با زنی که 15 سال ازش بزرگتر بود ازدواج کرد و در حقیقت ین یه سنت اسلامیه

    • بدون نام

      من یه دختر سی ویک ساله ام هر خواستگاری برام میاد دوروبریام میگن قبول کن و گرنه بعد چندسال مجبور میشی با یه مرد مسن یا بچه دار ازدواج کنی ای کاش دختر نبودم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر همه دخترا در نهایت باید ازدواج کنن؟ منم الآن ۲۰ سالمه و هیچ برنامه‌ای برای ازدواج ندارم. چه الآن، چه در آینده. یه فرد می‌تونه به تنهایی هم زندگی قشنگی داشته باشه.

    • بدون نام

      سن فقط یک عدده

    • محسن

      پیکه و شکیرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا که خیلی قشنگن

    • بدون نام

      مکرون و زنش قصه شون جالب نیست. یجورایی حس خوبی نمیده. نه به خاطر اختلاف سنی، خانمه با سه تا بچه از شوهرش جدا شده تا یا یکی همسن دخترش ازدواج کنه!

    • بدون نام

      فقط خدا به دادتون برسه

    • ناشناس

      دقت کنید پیامبر اسلام با همسر بزرگتر از خودش ازدواج کرد حضرت خدیجه

    • بدون نام

      فقط مکرون و موموا

    • بدون نام

      منم حاظرم با جنیفر ازدواج کنم به شرط اینکه چادر سرش نکنه و با همین لباس های فاخر و کم پارچه بیاد خونمون

    • مجتبی ازآبادان

      به فریادخوزستان برسید

    • بدون نام

      جرات نکرد ایرانیها را بنویسه

    • بدون نام

      ازدواج با زنی بزرگتر به نظر من اشکالی نداره البته زمانی مورد نداره که به قصد سوء استفاده نباشه عشق خالص باشه ولی من به این باور اعتقاد دارم چون تجربه کردم مردها چون دیرتر( البته بعضی ها )به شرایط درک کرد یا بهتر بگیم به بلوغ فکری میرسن بهتره یه چندسالی از خانومشون بزرگتر باشن

    • بدون نام

      از نظر فیزیولوژیکی معمولا خانم ها بعد از ۵۰ سالگی دچار یائسگی می شوند و حال تصور کنید شوهر این خانم ده سال از او کوچکتر باشد یعنی در ۴۰ سالگی که اوج تحریکات جنسی یک مرد است . البته به این اعتقاد دارم که در وهله اول زن و مرد باید همدیگر را بفهمند که این فهمیدن ربطی به اختلاف سنی ندارد اما به هر حال از مسئله ای که ابتدا هم عرض کرد نباید غافل شد.

    • علیرضا

      زنها زودتر پیر میشن ومردباید ۸سال بزرگتر باشه

    • بدون نام

      من شوهرم تقریباچهارسال ازمن کوچکتره ازلحاظ ظاهری نسبت به سنم خیلی کوچکترنشون میدم کسی متوجه اختلاف سنی مانشده همه فکرمیکنن اون بزرگتره ولی بازباکارهاش اعصاب برام نذاشته به نظرمنم مردچندسال بزرگترباشه بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج