جاباما
۱۱۳۸۹۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وکیل باشگاه پرسپولیس:

فرصت ارسال لایحه دفاعیه لک ۵ روز است نه ۲ روز!

وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به تعطیلی‌ها و زمان ابلاغ کمیته انضباطی، حامد لک تا روز دوشنبه برای ارسال دفاعیه خود زمان دارد.

تسنیم: وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به تعطیلی‌ها و زمان ابلاغ کمیته انضباطی، حامد لک تا روز دوشنبه برای ارسال دفاعیه خود زمان دارد.

ایمان حسین‌پور شرفشاد وکیل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره لزوم ارسال لایحه دفاعیه حامد لک، اظهار داشت: فرصت دو روزه اعطایی‌ باید یک فرصت واقعی باشد به شکلی که حامد لک از طریق باشگاه بتواند پاسخ خود را به سازمان لیگ جهت تسلیم به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارسال کند. بند ۲ ماده ۲۰ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال نیز موید همین موضوع است و کمیته انضباطی تنها زمانی می‌تواند به موضوع رسیدگی کند که فرصت دفاع را به بازیکن داده باشد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: کلیه ابلاغ­‌های مربوط به بازیکنان باید از طریق اتوماسیون به باشگاه ارسال شود و اطلاع‌رسانی در سایت فدراسیون و موارد مشابه، فاقد آثار حقوقی است. با توجه به اینکه باشگاه نیز باید ابلاغیه را به بازیکن تسلیم کند، مطابق ماده ۲۱ مقررات انضباطی، موارد یک روز بعد از ارسال اخطاریه به باشگاه، ابلاغ شده تلقی می‌شود‌. یعنی از تاریخ ارسال نامه به باشگاه، دو روزه فرصت اضافه می‌شود. از سوی دیگر، مطابق بند ۸ ماده ۱۱۴ مقررات انضباطی، روز ابلاغ و اقدام نیز جزو مدت محسوب نمی‌شود و از این بابت نیز دو روز دیگر به فرصت اضافه می‌شود. به عبارت دیگر غیر از دو روز فرصت ارائه پاسخ، سه روز دیگر نیز مطابق مقررات انضباطی به دو روز اضافه خواهد شد و فرصت واقعی ارائه پاسخ، پنج روز خواهد بود.

دکتر حسین‌پور شرفشاد تصریح کرد: برخلاف تصور عمومی و صرف‌نظر از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلات اجباری که سبب عدم امکان ارائه پاسخ می­‌شود، حامد لک برای ارائه دفاعیه، از تاریخ ابلاغ، پنج روز فرصت خواهد داشت و نه دو روز.

وکیل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مطابق بند ۷ ماده ۱۱۴ مقررات انضباطی، وقتی روز آخر موعد، مصادف با روز تعطیل باشد، روزی که فدراسیون و رکن قضایی آن، بعد از روز تعطیل آغاز به کار می‌کند، آخرین روز موعد محسوب می‌شود. در نتیجه برای ارائه دفاعیه حداقل تا اولین روز بعد از تعطیلات فرصت وجود دارد و فرصت ارائه دفاعیه از سوی حامد لک، حداقل تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

حسین‌پور شرفشاد بیان داشت: مطابق بخشنامه‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، کلیه مکاتبات باید از طریق اتوماسیون و با سازمان لیگ انجام شود، اما دفتر باشگاه به خاطر دستور مقامات عالی کشور و همچنین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل است و برای کارمندان، ممنوعیت‌هایی در نظر گرفته شده است. از این رو، عملاً و به صورت منطقی نیز ارسال پاسخ امکان‌پذیر نیست. همه ما باید واقع‌بین باشیم و شرایط را درک کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درخواست باشگاه از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، رعایت مقررات مربوطه و مصوبات فدراسیون فوتبال و قائل شدن فرصت واقعی دفاع برای حامد لک است. همچنین شایسته است در رسیدگی به موضوع، به رفتار سایر اشخاص و انتساب به باشگاهی خاص و تحریک بازیکن به انحای مختلف نیز توجه شود. شاید به جای بررسی یک عکس‌العمل، باید مانع برخی رفتارهایی شد که تحریک‌آمیز و برنامه‌ریزی شده است و با هدف آسیب رساندن به مباحث و مبانی فرهنگی هواداران رخ می‌دهند. همچنین لازم است به رفتارهای بعدی آن شخص و توهین‌های مکرر وی نیز توجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج