۱۱۳۸۹۸۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

خشم پرسپولیسی‌ها از اخبار پرداخت پول

بازیکنان پرسپولیس می‌گویند که قبلا برای هر برد ۴ میلیون تومان می‌گرفتند و الان مدت زیادی است (حدود دو ماه) که پاداش برد‌ها را به آن‌ها پرداخت نکرده‌اند. آن هم درحالی که استقلالی‌ها در بازی‌های اخیر پاداش‌هایی چند برابر آن‌ها حتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان گرفته‌اند.

فرهیختگان: روز گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه بعد از برد پرگل پرسپولیس در تبریز برابر ماشین‌سازی، باشگاه پرسپولیس دست به کار شد و حساب شاگردان یحیی را شارژ کرد و البته که برخی از کسانی که دیروز اس‌ام‌اس واریز برایشان نیامد، امروز پاداش برد مقابل ماشین‌سازی را دریافت خواهند کرد و اعلام شد که مبلغ این پاداش ۲۰ میلیون تومان بوده است.

انتشار این خبر اما خشم بازیکنان پرسپولیس را به‌همراه داشت؛ چراکه ظاهرا پاداشی در کار نبوده و مدیران باشگاه گفته‌اند در ازای سه برد در سه هفته پایانی ۶۰ میلیون تومان پاداش خواهند داد و این یعنی قرمزها باید دو بازی بعدی را هم ببرند و در پایان فصل منتظر دریافت پاداش باشند و برخی‌شان از حالا احتمال می‌دهند که این پاداش وعده داده شده هم به مطالباتشان اضافه شود.

خبر دیگری هم منتشر شد مبنی‌بر اینکه بین ۵ تا ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده که این خبر هم ظاهرا صحت نداشته و فقط وعده پرداخت آن در هفته آتی به بازیکنان داده شده است.

بازیکنان پرسپولیس می‌گویند که قبلا برای هر برد ۴ میلیون تومان می‌گرفتند و الان مدت زیادی است (حدود دو ماه) که پاداش بردها را به آنها پرداخت نکرده‌اند. آن هم درحالی که استقلالی‌ها در بازی‌های اخیر پاداش‌هایی چند برابر آنها حتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان گرفته‌اند و در این شرایط و درحالی که وعده‌های باشگاه درخصوص پرداخت بخشی از قراردادها و پاداش بردهای قبلی و برد اخیر مقابل ماشین‌سازی محقق نشده، عجیب است که این‌گونه خبرها منتشر می‌شود. برخی از آنها هم اعلام کردند که برای پیگیری ماجرا و دریافت پاداش سعی کردند با مدیرعامل باشگاه صحبت کنند که متوجه شدند در این روزهای حساس که پرسپولیس بازی‌های حساسی برای کسب قهرمانی پنجم در پیش دارد، سمیعی به سفر رفته و در ایران حضور ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا شما گفتید ما هم باور کردیم بابا خوش باشید شما بابا مسعود آدر را دارید باید حال کنید ولی سرور تان خداو هوادارها را دارد

      پاسخ ها

      • اکبر

        سرور؟؟خدا؟هوادار؟

      • سعید

        همان هوادارانی که ازباشگاه کیسه شماره
        حساب خواستندوکلا۱۰میلیون واریز
        کردند

    • بدون نام

      پاداش ماشین سازی راکه قول داده بودید بابت گلهای بیشتر هنوز پرداخت نشده لطفا اقادام به پرداخت کنید تا راز گشائی نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج