جاباما
۱۱۳۹۱۵۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خوشحالی‌ات را به رخ نکش خانم سلبریتی!

یکی از سلبریتی‌هایی که چند روز گذشته به تندی از او در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا توئیتر انتقاد شده، هدی رستمی است. یکی از بلاگرهای اینستاگرامی که با گردشگری و انتشار تصاویر سفرهایش به کشورهای مختلف فالوئر جذب می‌کند.

هفت صبح: یکی از سلبریتی‌هایی که چند روز گذشته به تندی از او در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا توئیتر انتقاد شده، هدی رستمی است. یکی از بلاگرهای اینستاگرامی که با گردشگری و انتشار تصاویر سفرهایش به کشورهای مختلف فالوئر جذب می‌کند.

او چند روز گذشته تصاویری منتشر کرد از سفر تازه‌اش به قرقیزستان و اتفاقات خوشایندی که در این سفر برایش افتاده است. برخی کاربران بی اعصاب هم از خجالتش درآمدند که چرا وقتی مردم خوزستان گرفتار مشکلات آبی هستند، او دست از نشان دادن روی زیبای زندگی‌اش بر نمی‌دارد.

خوشحالی‌ات را به رخ نکش خانم سلبریتی!

منتقدها می‌گفتند اینکه هدی رستمی ۳۵ ساله با داشتن نزدیک به ۵۰۰ هزار دنبال کننده نه‌تنها اشاره‌ای به مشکلات خوزستان نمی‌کند بلکه طوری رفتار می‌کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، قابل بخشش نیست.

هدی رستمی از سلبریتی‌های اینستاگرامی است که زیر ذره‌بین قرار دارد. یکی از این دلایل به پروژه فم تریپ بر می‌گردد. پروژه‌ای که در آن هدی رستمی و چند نفر دیگر شبیه ‌ خودش، با همکاری نهادهای دولتی شروع به دعوت از چهره‌های معروف خارجی به ایران کردند تا زیبایی‌های کشور را به آنها نشان بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج