جاباما
۱۱۳۹۱۷۴
۱۴۴ نظر
۵۰۲۸
۱۴۴ نظر
۵۰۲۸
پ

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان

تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود در المپیک توکیو مقابل تیم لهستان شگفتی ساز شد و توانست قهرمان جهان را مغلوب خود کند.

خبرگزاری میزان: سی دومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی توکیو در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) در نخستین بازی مرحله گروهی این مسابقات از ساعت ۱۵:۱۰ امروز شنبه مقابل تیم قدرتمند لهستان، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ صف آرایی کرد. ملی پوشان ایران در دیداری تماشایی انتقام المپیک ریو را از لهستان گرفتند و با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل قهرمان جهان گام محکمی در شروع بازی‌ها برداشتند.

دو تیم ایران و لهستان در المپیک ریو نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که تیم ملی در آن بازی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شده بود.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، علی اصغر مجرد، محمد موسوی، میثم صالحی و مهدی مرندی بازیکنان شروع کننده بودند که «ولادیمیر الکنو» سرمربی تیم ملی روانه زمین کرد.

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان

ست اول: ۲۵ بر ۱۸ به سود لهستان

امتیاز نخست بازی را لهستانی‌ها کسب کردند، اما میثم صالحی با آبشاری دیدنی اولین امتیاز ایران را کسب کرد و پس از این امتیاز موسوی با دفاع روی تور سرعتی‌زن لهستان ایران را به امتیاز ۲ رساند. در ادامه شاگردان هنین با سرویس‌ها ریسکی دریافت ایران را به مشکل انداختند و با کسب سه امتیاز متوالی ۴ بر ۲ پیش افتادند. پیش از زمان نخست استراحت فنی، دفاع روی تور سه نفره ایران اسلیوکا را ناکام گذاشت تا بازی در عدد شش به تساوی برسد. مهجامن ایران که در زدن آبشار ضعیف عمل می‌کردند فرصت را به حریف دادندتا لهستان اختلاف را بیشتر کند و حساب کار ۹ بر ۶ شود. برتری لهستانی‌ها کاملا در بازی مشهود بود و بازهم دریافت اول به پاشنه آشیل شاگردان آلکنتو بدل شد تا تابلوی امتیازات برتری ۱۱ بر ۷ لهستان را نشان دهد.

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان
با رسیدن به اواسط بازی شاگردان هنین ۱۵ بر ۱۱ پیش افتادند، اما عملکرد درخشان معروف و پاس‌های بی عیب و نقصش فاصله را به دو امتیاز کاهش داد، اما این بار نوبت بینیک بود تا به دفاع مجرد در روی تور بازی را ۱۸ بر ۱۴ به سود لهستان کند. میثم صالحی در لحظات پایانی ست اول مقابل تک دفاع کورک ناکم ماند تا حریف ۲۰ بر ۱۵ پیش بیفتد و آلکنو در امتیاز ۲۰ بر ۱۵ مجبور به درخواست زمان استراحت شد. ست نخست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود لهستان پایان یافت.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

در این ست مربیان دو تیم دست به ترکیب نزدند و با همان بازیکنان پا به ست دوم گذاشتند. در این ست بازیکنان ایران کار را بهتر آغاز کردند و دو امتیاز متوالی کسب کردند، اما ستاره‌های نام آشنای لهستان بلافاصله با سرویس پرشی بینیک به تساوی رساندند. در ادامه صالحی با یک دفاع روی تور دیدنی و چرخش دستانش در روی تور امتیاز چهارم را کسب کرد و پس از این امتیاز امیر غفور با استفاده از توپ برگشتی نتیجه را ۵ بر ۳ به سود ایران تغییر داد. صالحی که روز خوبی را سپری می‌کرد توانست مهاجم لهستان را باز هم دفاع کند تا ایران ۹ بر ۷ پیش بیفتد. با تداوم سرویس‌های ریکسی عبادی‌پور صالحی در توپ برگشتی امتیاز ۱۰ را هم کسب کرد تا هنین چاره‌ای جز گرفتن وقت استراحت نداشته باشد.

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان

پس از بازگشت از زمان استراحت توپ‌گیری مثال زدنی مرندی در انتهای زمین این فرصت را به صالحی داد تا با آبشاری محکم بازی ۱۱ بر ۷ به سود ایران کند. با نمیش درخشان دفاع عقب زمین و عملکرد بی‌نظیر صالحی در توپ‌های برگشتی شاگردان آلکنو ۱۳ بر ۸ از لهستان پرادعا پیش افتادند تا هنین مجبور به گرفتن زمان استراحت شود. با رسیدن با اواسط ست دوم بازیکنان ایران اختلاف پنج امتیازی خود را حفظ کردند و ۱۸ بر ۱۳ از حریف نامدار خود پیش بودند. در اواخر ست دوم جواد کریمی و صابر کاظمی وارد زمین شدند. در امتیاز ۲۲ بر ۱۸ لئون پشت خط سرویس رفت و با سرویس‌های محکمش باعث شد لهستان دو امتیاز متوالی کسب کند و آلکنو زمان استراحت گرفت. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران تمام شد تا بازی در ست شماری به تساوی یک بر یک برسد.

ست سوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

در ست سوم بازی پایاپای آغاز شد، اما با هنرنمایی و پاس تک دست سعید معروف، صالحی موفق شد بازی را ۲ بر یک به سود ایران کند. در حالی که بازی در امتیاز ۴ برابر بود، ویلفرد لئون با دو سرویس پرشی امتیاز گرفت تا حساب کار ۶ بر ۴ به سود لهستان تغییر کند و آلکنو هم مجبور به درخواست زمان استراحت شد. در بازگشت از زمان استرحت بازهم لهستان امتیاز گرفت تا اختلاف به سه امتیاز افزایش پیدا کند. با رسیدن به اواسط ست سوم موسوی با دفاع روی تور توانست امتیاز هشتم را برای ایران بگیرد تا نتیجه ۹ بر ۸ شود.

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان

در این ست هر دو تیم پایاپای بازی کردند و نتیجه این ست ۱۴ بر ۱۳ به سود لهتسان در حال پیگیری بود تا اینکه دفاع دو نفره میثم صالحی و مجرد مقابل بارتوش کورک حساب کار را ۱۴ بر ۱۴ کرد. در ادامه تیم ایران که یکی از بهترین روز‌های خود در دفاع روی تور را سپری می‌کرد با عملکرد فوق‌العاده موسوی و تک دفاع کوچانوفسکی توانست ۱۶ بر ۱۵ از شاگردان هنین پیش بیفتد تا این مربی بلژیکی مجبور به درخواست زمان استراحت شود. موسوی با استفاده از تجربه‌اش این بار لئون را در روی تور دفاع کرد تا ایران ۱۸ بر ۱۶ جلو بیفتد. در حالیکه شاگردان هنین در آستانه به تساوی رساندن بازی بودند بازهم موسوی لئون را دفاع کرد با خوش شانسی توپ روی تور را سعید معروف با جای خالی در زمین حریف خواباند تا نتیجه ۲۰ بر ۸ شود.

در ادامه لئون در خط سرویس توانست امتیاز سرویس بگیرد تا حساب کار در عدد ۲۱ به تساوی برسد. در حالیکه باز هم با سرویس لئون توپ به زمین لهستان برگشته بود، اما با دفاع روی تور مجرد ایران زودتر به امتیاز ۲۱ رسید. پس از این توپ آبشار مهاجام لهستان دو بار به بیرون رفت تا ایران ۲۴ بر ۲۱ پیش بیفتد. در نهایت تیم ایران ست سوم را با نتیجه۲۵ بر ۲۲ به سود ایران به سود خود تمام کرد تا در مجموع ست شماری ۲ بر یک از لهستان پیش بیفتد.

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ به سود لهستان

در این ست که تیم ایران در اندیشه برد و تمام کردن بازی بود و لهستانی‌ها به دنبال به تساوی رساندن و کشاندن بازی به ست پنجم بودند، باز هم بازی پایاپای آغاز شد و دو تیم در امتیاز ۳ برابر پیش می‌رفتند. شاگردان هنین که چیزی برای از دست دادن نداشتند با استفاده از توپ‌های برگشتی دو امتیاز فاصله ایجاد کردند و ۷ بر ۵ جلو افتادند. عبادی‌پور موفق شد با دو سرویس قدرتمند و متوالی دو امتیاز مستقیم بگیرد تا نتیجه ۸ بر ۷ به سود ایران تغییر کند. بازی در این ست بسیار حساس دنبال می‌شد و نتیجه تا امتیاز ۱۵ برابر پیش می‌رفت.

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان
در ادامه بینیک در خط سرویس نمایشی درخشان داشت و ضمن کسب یک امتیاز مستقیم سرویس در کسب دوامتیاز بعدی لهتسان نیز نقش اصلی را داشت تا نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به وسد لهستان شود. با رسیدن به اواخر ست چهارم بازیکنان باتجربه لهستان ورق را برگرداندند و با شناسایی و دفاع روی تور مهاجمان ایران نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به سود لهستان شد تا آلکنو مجبور به گرفتن زمان استراحت شود. در نهایت ست چهارم را لهستان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود تمام کرد تا دو تیم در مجموع ست شماری به تساوی ۲ بر ۲ برسند تا تکلیف تیم پیروز در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم؛ ۲۳ بر ۲۱ به سود ایران

در این ست نیز دو تیم بازی برابری داشتند و بازی در امتیاز ۴ برابر شد. پس از آن لهستان امتیاز برتری ۵ را به دست آورد تا الکنو تقاضای تایم استراحت دهد. در ادامه بازی دو تیم در امتیاز ۱۰ مساوی شد. شاگردان الکنو امتیاز ۱۴ بر ۱۳ را از آن خود کردند و بازی جذاب‌تر از قبل دنبال شد تا در نهایت با امتیاز ۲۳ بر ۲۱ به سود ایران به پایان برسد.

پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل قهرمان جهان

تیم ملی والیبال ایران در گروه A المپیک با تیم‌های لهستان، کانادا، ونزوئلا، ایتالیا و ژاپن همگروه است. پس از پایان مرحله گروهی چهار تیم به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

ملی پوشان در بازی دوم روز دوشنبه از ساعت ۴:۳۰ مقابل تیم ونزوئلا صف آرایی خواهد کرد. ونزوئلا در بازی نخست مقابل ژاپن، میزبان مسابقات شکست خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      دمشون خیلییییییییییییی گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم چشم نخورین ادامه دار باشه

      • بدون نام

        لطفا پیروزی ها ادامه داشته باشه و این اولین و آخرین بردمون تو این المپیک نباشه

      • سپهر

        فقط پرسپولیس ها

    • بدون نام

      ای ول، سلام مستر کوبیاک!

      پاسخ ها

      • سید

        لایک

      • رئال مادرید

        مستر کوبیاک خخخ

      • سپهر

        بازم پرسپولیس هنر نمایی کرد

      • بدون نام

        چطوری کوبیاک،،،،

    • بدون نام

      واقعاااااا جوااب کسایی رو که ازت انتقاد کردن رو دادی

      پاسخ ها

      • سید

        آره میلاد عالی بود

    • مسعود

      دم بچه ها گرم مخصوصا مرندی و عبادی پور که اینقدر بهش اهانت کردند

      پاسخ ها

      • آرمان عظیمی

        بازیکن نامبروان باید همیشه آماده باشه. عبادی پور یا صفر است یا صد، برای همین اگر فرم خرابش باشه، یک تیم را راحت کله می کنه و میبره کارواش!!!!
        امروز صد بود. ای کاش همیشه متوسط باشه. ای کاش معنوی نژاد به فرم ایده آلش برگرده

    • بدون نام

      بنازم عبادی پور با غیرت و با ادب که جواب خیلیا رو دادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درستهههه عبادی پور

      • بدون نام

        خودتم از اونایی بودی که بد میگفتی

    • بدون نام

      دستخوش

      پاسخ ها

      • آرتین بازوند

        ایررررررررررررررررررررران ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      خیلی خوب بود بازی ، من با هر امتیاز بالا پایین میپریدم

      پاسخ ها

      • محمد نظری

        خیلی لوسی

    • پرسپولیسی

      خسه نباسین خیلی خوب و شیک ومجلسی بردین

    • فاطم

      عباااادی پور قهرمااان بود

      پاسخ ها

      • amoo jani

        عمو جانی کارت داره

    • بدون نام

      فقط بگم خدایا شکرتتت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام و درود به شرفتون

      • بدون نام

        زنده باد ایرانی
        زنده باد مردان مرد با تکنیک قدرتمند با شعور و منش پهلوانی مرد روزهای سخت زنده باشید

      • ابراهیم

        دمشان گرم خدا یارتان باد

    • ...

      درود به همتون
      عالی عالی عالی.
      دم همتون گرم علی الخصوص میلاد.

    • علی

      عالی بود عالی

    • بدون نام

      خداقوت

    • بدون نام

      یاعلی مدد خسته نباشی شادمو کردی همیشه شاد باشی

    • بدون نام

      اخى الان ديگه كسى نميتونه بگه ميلاد بد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا عشقه میلاد

    • بدون نام

      زیبا کلام از صبح تا الان دست به دعا شده که ایران ببازه چند بار ضایع شده خخخخ
      خودش میگفت از باخت ایران خوشحال میشم

    • ابوشهر

      خسته نباشید دلاورا....احسنت بر شما، جواب کاپیتان لهستان تو زمین دادید و ثابت کردید برای لهستان حریفید... بازی حیثیتی بود و کاپیتان پاسخ مصاحبه شو به خوبی گرفت.

    • علی

      دمتون گرم عالی بود

    • بدون نام

      موفق باشید

      پاسخ ها

      • عباسی زاده

        دمتون گرم خسته نباشید بچه ها انشاالله شاهد قهرمانی شماباشیم

    • بدون نام

      صد آفرین با وجود این همه مشکلات
      حیف این همه استعداد و خاک پاک که دست چه کسایی افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً .......

      • بدون نام

        احسنت بنازم به کلامت

    • بدون نام

      صد آفرین با وجود این همه مشکلات
      حیف این همه استعداد و خاک پاک که دست چه کسایی افتاده

    • بدون نام

      صد آفرین با وجود این همه مشکلات
      حیف این همه استعداد و خاک پاک که دست چه کسایی افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا قوت

      • بدون نام

        خود کم بین نباش و حرفی نزن که خلاف افتخار این مردم است ، جوانان ، نوجوانان ، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه افتخار آفرین بوده‌اند

    • علی

      ماشالله واقعا عالی بودید..
      دمتون گرم، رو لهستانی ها رو کم کردید
      عبادی پور هم امروز خوب بود

    • س

      ایول دمتون گرم افرین میلاد

    • ...

      کاپیتان لهستان خوب ضایع شد

    • بدون نام

      زنده باد تیم والیبال ایران. زنده باد معروف. زنده بادخودم.

    • بدون نام

      درود بر بلند قامتان
      دمتون گرم

    • پسر تاجی

      تبریک

    • بدون نام

      ایران نه تنها درورزش بلکه درتمامی کارهایش اوایل خوب ظاهرمیشه اما اواخرهرکاردستی دستی خراب میکنه. امیداست که این عادت یاطلسم دیگرتکرارنشود. امین

      پاسخ ها

      • سید

        سکوت

    • مجتبی

      امیدوارم بچه ها با بردهاشون دل ملت رو شاد کنن انشاءالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا قوت مردان باایمان ایرانی وزرشکار

    • امیرکامرانی

      حالا آقایانی که مدام تیکه مینداختید وبه بازیکنان مربی خورده می‌ گرفتید...اقای محمد ظریف موج منفی نده.مات رو دوست داریم.ولی موج مثبت بده تا ما که والیبالیست نیستیم ناامید نشویم...انشالا...که ادامه داشت.بر تبل شا دانه بکوب.پیروز مردانه بکوب...عالی بود بلند قامتان...زنده باد ایران...

      پاسخ ها

      • حسین کریم زاده اصفهان. سالار ایران

        درود بر ورزشکاران وطنم

      • افشین افشین

        سلام سپاسگزارم امیدوارم ایران بقیه تیم های هم گروه را دست کم نگیرد

    • پوریا احمدی بیرگانی

      چقدر خوبیم مااااااا. خدایش کیف کردم از این بازی کشورمون واقعا عالی بودیم درود بر شرف و غیرت تک تکتون که اینگونه دل ما را شاد کردید.
      به امید موفقیت و سربلندی وطن عزیزم ایران در المپیک ۲۰۲۰

    • بدون نام

      اگر مشکل هموطنانم حل می شد این پیروزی خیلی می چسبید

      پاسخ ها

      • غروب پاییزی

        درود بر بلند قامتان سرزمین پارسی آقایون برید دنبال یه جانشین واقعی برا سعید معروف تا دیر نشده واقعا اگر سعید نباشه ما حرفی برا گفتن نداریم درود بر کاپیتان دوست داشتنی خیلی مردی

      • پرس پول

        واقعادم همه بچه‌ها گرم گل کاشتن

      • لیلا

        درود بر غیرت و شریفتون، مرحبا به این همدلی و عشق به وطن

      • بدون نام

        زنده باد.

    • صفی خانی

      یاشاسین

    • بدون نام

      خسته نباشییییین..خیلیم عالیییییی

    • آندره آغاسی

      ایول به بچه های والیبال
      والیبال ایران به هرکی ببازه مهم نیس ولی لهستان رو ببره

    • حسن نژاد

      إن شاء الله تا فینال خواهند رفت.مردم ایران دعا گویی شما هستند .

    • بدون نام

      بچه ها متشکریم خسته نباشین دلاوران

    • خلیل امانی

      آفرین به شما مردان والیبال ایران
      آفرین بر عبادی پور
      آفرین بر همه بچه ها و کادر فنی
      مبارک همه ملت ایران
      به امید پیروزیهای بیشتر

    • احمد

      الکنو الکنو الکنو

    • بدون نام

      دمتون گرم فقط روی اون بازیکن لهستان که کری خونده بود کم شد کافیه

    • افق.خوزستان

      عالی بودند بچه‌ها و بخصوص میلاد عبادی پور که جبران کرد و فوق العاده درخشید و کم اشتباه بود

    • یه پیام دارم

      یه پیام دارم برای کوبیاک عزیز

    • سید

      خیلی خوشحال شدم
      بازی بسیار هیجانی بود
      البته جای فرهادم خالی بود...

    • بدون نام

      خسته نباااااششیییییید

    • بدون نام

      دم بچه های تیم ملی والیبال ایران گرم

    • بدون نام

      ماشالاه داش میلاد

    • زرتشت

      عالی دست مریزاد

    • حسین رازقندی

      کوبیاک جون سلام خسته نباشی ایول مردانخ جنگیدی دم گرم فقط اخر بازی توخوشحال نبودی شرمنده یادت باشه هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکنی پسر خوب

    • خلیل امانی

      آفرین به غیرت همه بچه های تیم ملی والیبال

    • بدون نام

      ایول

    • میتی از مشد

      الکنو نشون داد که خیلی مربی تواناییه

    • ایرانی

      یکی از بازیکنان لهستان امروز صبح درمورد تیم باغیرت ایران وراجی کرده بود وما فکر نمی کند ! که تیم ما برنده میدان شد ولهستانیها حالا ایران را بیشتر میشناسند واهمیت واحترام می گذارند .ایرانی با غیرت وایران باتاریخ کهن پهلولنان..اما انها تازه به دوران رسیده

    • بدون نام

      بنازم غیرتتونو
      کووووو بیاک؟ کجاست بیاک؟

    • ناصر.امانی.فر

      ایولا

    • بدون نام

      الحمدللّه ربّ العالمین اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم

    • ناصر.امانی.فر

      ایولا.احسنت

    • بدون نام

      خدایا شکررررر
      روی کوبیک و کرک را سیاه کردیم
      لطفا چاب کن

    • فرهاد

      قهرمانیشون به امید ایزد منان

    • مجد

      الکنوی جادوگر

    • مازیار نونهال

      وای چه حالی داد عالی بودن

    • ذره بین

      کوبیاک ، کوبیاک ،آهای کوبیاااااااک

    • بدون نام

      درود بر غیرتمندان والیبال ایران

    • بدون نام

      آفرین به تمام باریکنان

    • فرزندان کوروش کبیر

      کوبیاک چرا نبود

    • بدون نام

      دمتون گرم.

      ایول که دل ملتی خوشحال کردید

    • محمد علی

      سلام عالی بودن خداروشکر
      سعید معروف نشون داد واقعا بالاتر از همه اس
      باغیرت ایران نمیشه مقابله کرد کوباک بیچاره

    • بدون نام

      تو این گرما بیکاری بی ابی و مشکلات فراوان بالاخره یه خبر خوب

    • سلامت

      از کوبیاک خبری ندارید؟

    • بدون نام

      از خدا برای تک تکشان سلامتی و موفقیت آرزو کندم

    • بدون نام

      این جوانان غیور!
      خیلی نامردن اگر دلشون بخواد با هم تبانی میکن و به صعیف ترین تیم ها می بازن و اگر بخوان قوی ترین تیم ها رو میبرن
      توی لیگ جهانی آبرو ها بردند و دلها شکستند...
      خیانت شاخ و دم نداره بعضیها تو سیاست بعضی ها تو دیانت بعضی ها تو اقتصاد بعضی ها تو اجتماع بعضی ها هم تو ورزش و ...
      عزیزان دل این ملت
      افتخار آفرینان ایران زمین
      اجرکم عندالله

    • گرگ

      عالی بود بازیشون دمتون گرم

    • بدون نام

      فقط کوبیاک تودهنی خوبی خورد ک گفته بود ایران رو حریف حساب نمیکنیم

    • بدون نام

      ایول به شما ایران به شما بلند قامتان افتخار میکند

    • javadchian

      درووووود

    • رومنا

      واقعا دست مریزاد

    • مادر

      درود بر سعید معروف همشهری خودمون

    • محمدصفائی

      ممنون بچه ها جانمی غفور موسوی معروف ووو

    • فرشادمرتضوی

      حالا تازه اوله کاره زودجونگیرتون بایک برد شانسی بعدا مشخص میشه فححششون میدین همین خودتون

    • بدون نام

      ابراز احساسات نکنید،روزهای آینده هم درپیش است،فعلا شروع کاراست،جوجه راآخرپاییز میشمارند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بقیه زیاد مهم نیست. همینکه دماغ کوبیاک سوخت کافیه.

    • بدون نام

      من با امتیازات ملی پوشان عزیزمون اونقدر بالا و پایین پریدم و مشتم رو به هوا پرت کردم که تاندون دستم آسیب دید. دمشون گرم

    • بدون نام

      دمتون گرم زنده بادایران

    • بدون نام

      عالی بود ماشاالله ایران

    • حمید کشتدار

      آقای کرده که امروز گزارش کردی بازی رو .یادته حدود یه ماه پیش چقدر به الکنو حمله کردی و من در پیج ورزشی والیبال شبکه ۳ نوشتم آقای کرده اندازه دهنت حرف بزن .امروزم برات نوشتم تو رو خدا اصلا حرف نزن دیگه نیا گزارش کن .آبروی هر چه کارشناس رو بردی .راستی تو عمرت یه پنجه زدی

    • بدون نام

      من الان نتیجه رودیدم باورم نمیشه دمشون گرررررررررررررررررررررررررم عالییییییطی

    • محسن امین

      آفرین ایول

    • بدون نام

      ایران قهرمان جهان میشه از آخر

    • کیان

      کوبیاک..... این فحش رو عقبه ذهنت بزار

    • امین ا

      خدا قوتشون بده دمشون گرم

    • علیرضاقنبری

      دمشون گرم مشتی هستنو پرطرفداررررررررر

    • شهرام

      درود بر تیم ملی والیبال کشورم
      عالی هستید، ممنون

    • بدون نام

      درود بر شرفشون

    • بدون نام

      درود بر شرفتون

    • بدون نام

      درود بر شما

    • بدون نام

      همیشه پیروز باشید

    • بدون نام

      همیشه برنده باشید

    • بدون نام

      امیدوارم قهرمان بشید

    • بدون نام

      ان شا الله قهرمان بشید

    • بدون نام

      درود بر شرف تون

    • بدون نام

      درود بر شرف شون

    • بدون نام

      همیشه قهرمان باشید

    • بدون نام

      درود خدا بر شما

    • مملی.قزوین

      شیر بچه ها خسته نباشید

    • بینام

      احسنت به شیرمردان ایرانی

    • زهرا

      افرین افرین افرین

    • بدون نام

      همیشه ایران همین بعدش تمام بازیهاش میبازه

    • Abolfazl

      بابا چندبار میگید باشه با یه برد نمیشه باید مدال بگیره

    • بدون نام

      کاربر سپهر
      سیب زمینی ،هیچ وقت جزو میوه حساب نمیشه

    • بدون نام

      اورمیه و آذربایجان قطب والیبال ایران

    • man

      موجب سرافرازی
      خسته نباشید
      اگه تو فوتبال بود خیابونا رو مردم میترکوندن

    • امید

      افرین بر معرف و تیمش.

    • بدون نام

      دمتون گرم که افتخار آفریدید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج