۱۱۳۹۲۰۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بازداشت پیرمرد همسرکش در کرج

به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم ، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش ، او را خفه کردم.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پیرمردی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش ، وی را به قتل رسانده بود توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج مبنی بر فوت مشکوک خانم ۶۳ ساله در یکی مناطق این شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل بررسی صحنه جرم و اداره مبارزه با جرائم جنائی ، جسد خانم۶۳ ساله را که به حالت بی هوش و فوت شده در قسمت پذیرایی منزلش بر روی زمین افتاده بود مشاهده و در بررسی اولیه عوامل اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند ، مشخص شد فوت وی بر اثر خفگی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه شناسائی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قاتل شوهر ۷۳ ساله مقتول باشد، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از شوهر وی و تناقض گویی دراظهارات او ، ظن ماموران به این فرد معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ نادر بیگی با بیان اینکه شوهر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس ، چاره ای جز بیان حقیقت نیافت گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم ، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش ، او را خفه کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج