۱۱۳۹۳۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ندود: رونالدو در یوونتوس می‌ماند

نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس خبر از ماندن برنده پنج توپ طلا در جمع راه‌راه‌پوشان تورین داد.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که ماسیمیلیانو آلگری تمایلی به داشتن برنده پنج توپ طلا در ترکیب تیمش برای فصل پیش‌رو نیست و جدایی او از بانوی پیر در این تابستان بسیار محتمل است.

پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس پس از برتری ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) تیم تحت‌هدایت ماسیمیلیانو آلگری مقابل چزنا در دیداری دوستانه، در گفت‌وگو با شبکه «اسکای اسپورت ایتالیا» درباره آینده فوق‌ستاره پرتغالی این تیم گفت: ما از رونالدو خواسته‌ایم در تاریخ ۲۶ جولای (۴ تیر) در تمرینات یوونتوس حضور پیدا کند. او روز دوشنبه بازخواهد گشت و در جمع ما می‌ماند.

کریستیانو رونالدوی ۳۶ ساله اخیراً با آرای هواداران یوونتوس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی شد و با ۲۹ گل زده عنوان بهترین گلزن فصل اخیر سری A ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او تاکنون در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰۱ گل به ثمر رسانده است. برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

ندود همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای مهاجم آرژانتینی و مدافع ایتالیایی این تیم نیز اظهار داشت: انتظار می‌رود تا چند روز آینده مدیر برنامه‌های دیبالا در تورین حضور پیدا کند. همه چیز حل خواهد شد. روابط بین طرفین هم سرد نیست و ما به موقع داریم اقدام می‌کنیم. درباره کیه‌لینی هم باید بگویم او در حال حاضر در تعطیلات است. اجازه دهیم او به ریکاوری‌اش بپردازد و سپس در آرامش درباره تمدید قراردادش صحبت خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج