جاباما
۱۱۳۹۵۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پایان کار فرنگی‌کاران نوجوان ایران با کسب ۳ مدال

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با کسب ۲ مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت‌های جهانی مجارستان پایان داد.

فارس: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با کسب ۲ مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت‌های جهانی مجارستان پایان داد.

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان که به میزبانی مجارستان در حال برگزاری است، رضایی و عبدولی به مدال نقره و عبدالوند به مدال برنز دست یافتند.

پایان کار فرنگی‌کاران نوجوان ایران با کسب ۳ مدال

در وزن 45 کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه 5 بر صفر از سد لونت فیگ از مجارستان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین با نتیجه 1 بر 1 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، احمدی وفا به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم زاخاروف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. احمدی وفا در این دیدار مقابل نوربولات بردیخولوف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 48 کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مغلوب پاول بوندار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 51 کیلوگرم ابوالفضل شهرکی نیا در دور اول مقابل کادین ویلیامز از آمریکا با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی در دور بعد، شهرکی نیا از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 55 کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل والری مانگوتوف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سام دلیری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا کوبن بوریبای از قزاقستان را با نتیجه 3 بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت اما در مبارزه بعد مقابل و روپین از هند با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

در وزن 60 کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 از سد عبداله سلیم اف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 مغلوب رازاک بیشیکیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 65 کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست با نتیجه 5 بر 5 از سد سعید سوسوزا از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم در مصاف با نیهات کارا از ترکیه با نتیجه 6 بر 1 مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، میری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 71 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر نورل دویشونبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل عرفان میرزویف از اوکراین پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه 7 بر 2 روسلان نوراله یف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 2 بر 1 مغلوب الکساندر سولووی از مولداوی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 80 کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میهایل گوتو از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آریامقدم از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 13 بر 4 مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. جلالی عبدالوند در این گروه با نتیجه 3 بر 1 روسموس لیسما از استونی را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار هاراتون کراکاسیان از ارمنستان را با نتیجه 13 بر 6 مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 110 کیلوگرم امید پایدار در دور اول با نتیجه 4 بر صفر داویت مگلادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل جوهر اوزاروف از قزاقستان با نتیجه 2 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور بویچوک از اوکراین با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی مغلوب شد. و با توجه به مغلوب شدن کشتی گیر اوکراینی در دیدار بعد، پایدار حذف شد.

رده بندی تیمی: 1- گرجستان 141 امتیاز 2- اوکراین 127 امتیاز 3- روسیه 124 امتیاز 4- قرقیزستان 87 امتیاز 5- ایران 81 امتیاز 6- آذربایجان 70 امتیاز 7- قزاقستان 67 امتیاز 8- ترکیه 62 امتیاز 9- آمریکا 56 امتیاز 10- هند 54 امتیاز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج