۱۱۳۹۸۸۵
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

عذرخواهی وزیر ورزش ژاپن درپی اعتراض مقام ایرانی

رئیس کمیته ملی المپیک، اعتراض ورزشکاران کشورمان نسبت به شرایط ورودی آن‌ها به کشور ژاپن را به وزیر ورزش این کشور اعلام کرد.

تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک، اعتراض ورزشکاران کشورمان نسبت به شرایط ورودی آنها به کشور ژاپن را به وزیر ورزش این کشور اعلام کرد.

سید رضا صالحی امیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه «ایران زیبا» در محل سفارت ایران، درباره محور مذاکرات با وزیر علوم و فرهنگ و ورزش ژاپن گفت: این دیدار با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و توافق شد تا همکاری تداوم یابد. این همکاری‌ها در تبادل تیم‌ها، برپایی اردوهای مشترک و آنچه که به افزایش این روابط کمک می‌کند، صورت می‌گیرد که با استقبال هیوگیدا روبرو شد.

وی در ادامه گفت: در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم. البته در این دیدار قرار بود رئیس المپیک ژاپن حضور یابد که به دلیل درگیری‌های پیرامون المپیک نتوانست بیاید و عذرخواهی کرد. قرار است این دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به پذیرش کاروان ورزش کشورمان در بدو ورود به ژاپن تصریح کرد: در این دیدار و در خلال مذاکره، دو بار اعتراض خود را در پذیرش کاروان در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن (هیوگیدا) اعلام کردم که او رسماً عذرخواهی کرد و آن را ناشی از پروتکل بهداشتی در شرایط کرونا دانست، البته ما قانع نشدیم و گفتیم نظمی که ما از ژاپن سراغ داشتیم، در فرودگاه نارینا ندیدم که وی مجدداً عذرخواهی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج