۱۱۳۹۹۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عنایتی: عینک بدبینی را کنار بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: نباید عینک بدبینی داشته باشیم؛ اینکه بخواهیم بگوییم همه بد هستند و زد و بند کردند، درست نیست.

ایرنا: سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: نباید عینک بدبینی داشته باشیم؛ اینکه بخواهیم بگوییم همه بد هستند و زد و بند کردند، درست نیست.

«رضا عنایتی» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص صعود تیمش به لیگ برتر اظهار داشت: در نیم فصل شرایط خوبی داشتیم و با تیم تمدید کردیم و اسکلت تیم را حفظ کردیم. اولین تیمی بودیم که تمرین را شروع کردیم. اردوهای خوبی برگزار کردیم که خیلی به ما کمک کرد. خداراشکر می کنم که زحمات ما به ثمر نشست. کادرفنی بسیار خوب و وفاداری داشتیم که از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: در برهه ای اسپانسر تیم را از دست دادیم اما خود من نزدیک به ۹ ماه بود که هزینه ها را پرداخت کردم چون مجبور بودیم. این کار بسیار سخت بود و شرایط عجیبی را پشت سر گذاشتیم. هر مشکلی که داشتیم با بچه ها صحبت می کردم و ما همیشه کنار هم بودیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: وقتی هشت بازیکن را از دست می دهید، کل تیم را از دست دادید. من مجبور بودم برای تامین مالی دیگر بازیکنان، برخی نفرات را بفروشم. برخی از بازیکنان نیز قراردادشان بالا بود و از تیم رفتند. بازیکنان جوان بسیار خوبی داشتم که کار را گرفتند. من به آنها اعتقاد داشتم و این کار جواب داد. تیم ما واقعا مستحق صعود به لیگ برتر بود. خدا نیز با ما بسیار یار بود.

عنایتی افزود: ما همیشه سعی کردیم از حواشی دور باشیم. در برخی مواقع دیدید که داوری به ضرر ما بود اما کاری نکردیم.

وی در خصوص نام تیم هوادار تهران گفت: خیلی روی این اسم فکر کرده بودیم. هواداران همیشه قشر مظلوم هستند و می خواستم یادی از آنها شود. ما هواداران مجازی زیادی داشتیم. خیلی از اتفاقات این تیم را خودم کنترل کردم.

سرمربی تیم هوادار در مورد تیمهای شایسته حضور در لیگ اظهار داشت: تیمهای زیادی را در این مورد می توان نام برد. خودتان دیدید که تا آخرین هفته‌ها، تیمهای زیادی شانس حضور در رتبه های بالا را داشتند. کیفیت امسال بسیار بالاتر از سال های قبل بود چرا که من در دوسال گذشته حضور داشتم و امسال واقعا شرایط سخت بود.

عنایتی در مورد محکومیت تیم هوادار به علت قطعی برق در چندین دیدار این تیم در لیگ یک، بیان کرد: اتفاقات دست ما نبود. ما نامه ای زده بودیم به اداره برق که در ساعت بازی برق قطع نشود. این هماهنگی به وجود آمد اما مشکل اصلی ما نیم‌سوز شدن یک دکل برقی بود. متاسفانه وقتی عیب یابی کردیم، مشکل از بیرون استادیوم بود. ما در بازی با آستارا نیاز به برد داشتیم و خودم استرس زیادی داشتم. ما در این دیدار سوار بازی بودیم و قطعی برق به ضرر ما بود.

وی ادامه داد: هیچ تبانی نمی توانست در بازی های ما رخ دهد. دوستان باید بپذیرند که این اتفاقات نیافتاده است. ما تیم دست و پا بسته ای نبودیم توانایی بردن تیم ها را داشتیم. نباید عینک بدبینی داشته باشیم. اینکه بخواهیم بگوییم همه بد هستند و زد و بند کردند، خیلی زشت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج