۱۱۳۹۹۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

غزل خداحافظی برای کدام تیم سر داده می‌شود؟

معادلات در انتهای جدول رده بندی در لیگ برتر شرایط خاص و ویژه‌ای را برای کاندیدا‌های سقوط ایجاد کرده است، موضوعی که هفته پایانی لیگ برتر را برای پایین جدولی‌ها پر هیجان‌تر و پر استرس‌تر از قبل کرده است.

خبرگزاری برنا: لیگ برتر در حالی به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و تیم ها خود را برای برگزاری بازی سی ام شان در این فصل آماده می کنند که علاوه بر رقابت داغ در بالای جدول در انتهای جدول و در جایی که تیم ها برای بقای شان در لیگ برتر تلاش می کنند، هم شاهد رقابت تماشایی هستیم؛ جایی که ۳ تیم در انتهای جدول برای ماندن تلاش می کنند و اصلا دوست ندارند این دیدار، بازی آخرشان در لیگ برتر باشد!

سه تیم در خطر سقوط

با قطعی شدن سقوط ماشین سازی که دو هفته پیش مسجل شد، در حال حاضر سه تیم در انتهای جدول در معرض سقوط هستند و خطر وداع با لیگ برتر را بدجوری بیخ گوش خود احساس می کنند.

تیم های سایپا، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان تیم هایی هستند که به ترتیب بیشترین خطر سقوط به دسته اول را احساس می کنند. سایپایی ها با وجود پیروزی برابر آلومینیوم اراک همچنان با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۱- در انتهای جدول در انتظار اما و اگرهای زیادی است. این در حالی است که پس از سایپا با توجه به شکست ذوب آهن در دربی اصفهانی ها با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۰- در رده چهاردهم ایستاده است علاوه بر نتیجه بازی نهایی اش باید در انتظار نتایج دیگر تیم های پایین جدولی باشد. پس از این دو تیم شاید روی کاغذ خطر سقوط نفت مسجد سلیمانی ها کمتر از دو تیم دیگر باشد اما شاگردان محمود فکری همچنان با ترس و لرز برای ماندن در لیگ برتر بازی آخر خود را برگزار می کنند. این تیم با ۲۸ امتیاز و تفاضل کل ۹- عنوان سیزدهمی را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده است.

نفت مسجدسلیمان؛ سرنوشتش در دست خودش است

از بین سه تیم در خطر سقوط وضعیت نفتی ها به مراتب بهتر از ذوب آهن و سایپا است. اگرچه در حال حاضر این تیم از نظر حواشی در اوضاع نابسامانی به سر می برد اما اگر بتواند برابر حریفش در هفته پایانی به پیروزی برسد، ۳۱ امتیازی شده و بدون توجه به نتایج دیگر تیم ها می تواند بقایش را قطع کند. شاگردان فکری در آخرین بازی این فصل خود باید در اراک به مصاف آلومینیوم برود.

ذوب‌آهن منتظر لغزش حریفان

ذوب که در دربی اصفهان ایده آل ترین فرصت برای بقا در لیگ برتر را از دست داد، حالا چشم به بازی خود و رقبایش دارد. ذوب آهن در هفته پایانی لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف برود. با توجه به اینکه امتیازات این تیم با سایپایی ها مساوی است و از نظر تفاضل شرایط بهتری در مقایسه با سایپا دارد، پیروزی این تیم با تفاضل گل خوب می تواند خیال مجتبی حسینی و تیمش را راحت کند!

سایپا و کورسوی امید

در معادلات پایین جدول کم شانس ترین تیم برای بقا در لیگ سایپا است. شاگردان اخباری در حالی بازی پایانی خود را برابر تراکتور در تبریز برگزار می کنند که با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۱- شانس اش در مقایسه با تیم های دیگر کمتر است. پیروزی همزمان این تیم برابر تراکتور و برد ذوب آهن برابر مس (در صورت عدم شکست نفت در اراک) کار را به گل شماری و تفاضل گل خواهد کشاند.

نفت چطور سقوط می‌کند؟

پیروزی احتمالی ذوب آهن و سایپا در صورت شکست نفت برابر آلومینیوم در اراک باعث می شود در روز آخر دنیا را برای نفت تیره و تار کند و سقوط تلخی را برای نفت رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج