جاباما
۱۱۴۰۱۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دومین مدال ایران در روز پنجم به دست می‌آید؟

پنجمین روز از بازیهای المپیک توکیو فردا چهارشنبه در با حضور نمایندگان ایران در هفت رشته ورزشی از جمله والیبال و بسکتبال پیگیری می شود.

مهر: پنجمین روز از بازیهای المپیک توکیو فردا چهارشنبه در با حضور نمایندگان ایران در هفت رشته ورزشی از جمله والیبال و بسکتبال پیگیری می شود.

پنجمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو فردا چهارشنبه با برگزاری مسابقات در رشته‌های حذفی تیراندازی باکمان، دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی، والیبال، بسکتبال، بوکس، بدمینتون و شمشیربازی برای کاروان ایران دنبال خواهد شد.

در این روز برخی ورزشکاران انفرادی در جدول حذفی مسابقه خود را ادامه می‌دهند و برای صعود به مراحل بالاتر نیاز به پیروزی دارند و سرنوشت حضورشان و کسب نتیجه بستگی به بردهایشان دارد.

تیم بسکتبال برابر قدرتمندترین تیم دنیا می‌ایستد و تیم والیبال ایران هم برای صعود و صدرنشینی در گروه نیاز به برد برابر کانادا دارد. والیبالیست‌ها هم اکنون بعد از چین در رده دوم گروه خود جای گرفته اند.

در تیراندازی باکمان، میلاد وزیری که در دور مقدماتی در بین ۶۴ کماندار شصت و سوم شده بود فردا ظهر به وقت ایران در بخش حذفی با ورزشکار آمریکا روبرو می‌شود. این مسابقه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه استارت می‌خورد.

تیم ملی والیبال ایران هم در سومین دیدار خود در چارچوب گروه مقدماتی فردا ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت ایران به مصاف تیم کانادا می‌رود. ملی پوشان ایران دو مسابقه قبل خود را برابر لهستان و ونزوئلا با پیروزی پشت سر گذاشتند.

بلندقامتان بسکتبال هم فردا چهارشنبه در دومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند آمریکا خواهند رفت. این رقابت ساعت ۹:۱۰ برگزار می‌شود.

تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در بخش جاده، فردا ساعت ۹:۳۰ در تایم تریل انفرادی به مصاف رقبای خود خواهد رفت. سعید صفرزاده در بخش استقامت جاده بعد از طی کردن ۱۳۰ کیلومتر از دور مسابقات کنار رفت.

ثریا آقایی اولین بدمینتون باز زن کشورمان در تاریخ بازی‌های المپیک هم فردا ساعت ۴:۳۰ صبح با ورزشکار چین روبرو می‌شود. وی اولین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا اولین برد تاریخی این رشته را در تاریخ المپیک ثبت کند.

دانیال شه بخش نیز در ادامه مسابقات بوکس وزن ۵۲ تا ۵۷ کیلوگرم دومین دیدار خود را برابر نماینده قدرتمند کوبا برگزار می‌کند. این مسابقه ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش تیمی سابر از ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا می‌رود. ملی‌پوشان شمشیربازی که از کسب مدال انفرادی این ماده ناکام بودند اکنون شانس خود را در بخش تیمی امتحان می‌کنند. امید به کسب مدال توسط این تیم زیاد است و این احتمال وجود دارد دومین مدال کاروان ورزش ایران کسب شود.

سی ودومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود. کاروان ایران تاکنون صاحب یک نشان طلا در رشته تیراندازی در این بازی‌ها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج