۱۱۴۰۸۷۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ماجرای پرابهام حقوق ریاست جمهوری ترامپ

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند دونالد ترامپ ممکن است بر خلاف وعده‌ای که برای بخشیدن تمام حقوق ریاست‌جمهوری‌اش داده بود این کار را در ۶ ماه پایانی دوران حضورش در کاخ سفید انجام نداده باشد.

خبرگزاری فارس: یک گزارش جدید می‌گوید «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است بر خلاف آنچه وعده داده بود حقوق ۶ ماهه پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش را نبخشیده باشد.

ترامپ در تبلیغات انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۶ برای به رخ کشیدن ثروت خود و همچنین برای نشان دادن اینکه مانند سیاستمداران نمی‌شود او را با پول خرید گفته بود که همه حقوق دوران ریاست‌جمهوری خود را خواهد بخشید.

ماجرای پرابهام حقوق ریاست جمهوری ترامپ

ترامپ، هر بار که می‌خواست حقوقش را ببخشد این کار را با هیاهو و غوغای زیاد انجام می‌داد. مثلاً فوریه ۲۰۱۸، وزیر حمل و نقل وقت آمریکا چک مربوط به حقوق ترامپ را در یک نشست خبری کاخ سفید دریافت کرد. مارس همان سال، ترامپ با لحنی مفتخرانه، گفت مبلغ حقوقش که «پول بسیار زیادی» است را بخشیده است.

اما روزنامه واشنگتن‌پست روز جمعه گزارش داده مشخص نیست این روند تا پایان ریاست‌جمهوری ترامپ ادامه پیدا کرده باشد.

این روزنامه نوشته است: «کاخ سفید ترامپ هیچ‌گاه نگفت که آن ۲۲۰ هزار دلار حقوق مربوط به ۶ ماه پایان حضورش در کاخ سفید را به کجا بخشید و آیا اصلاً این کار را انجام داد یا نه.»

طبق گزارش واشنگتن‌پست آخرین باری که ترامپ حقوقش را بخشیده ۲۳ جولای ۲۰۲۰ بود که مبلغ آن به سازمان ملی پارک‌ها بخشیده شد.

رسانه‌های آمریکا می‌گویند اینکه آیا ترامپ حقوقش را در ۶ ماه پایانی بخشیده یا نه یک معما است. بیش از دوازده سازمان فدرال درباره اینکه آیا چنین پولی دریافت کرده‌اند یا خیر سکوت اختیار کرده‌اند.

یک سخنگوی نزدیک به ترامپ به روزنامه واشنگتن‌پست گفته به زودی پاسخ او را در این خصوص خواهد داد اما هنوز به وعده‌اش عمل نکرده است.

روزنامه واشنگتن‌پست نوشته ترامپ کسی نیست که یک کار خوب انجام دهد و آن را در بوق و کرنا نکند، بنابراین احتمال اینکه او این پول را بی‌سر و صدا بخشیده باشد اندک است.

ضمن آنکه روزنامه واشنگتن‌پست در گزارش روز جمعه نوشته دونالد ترامپ هنوز مستمری دولتی دریافت می‌کند که البته این پول را قول نداده بود ببخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج